Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zien er leuk uit, mag ik vragen hoeveel "black powder"deze pijlen bevatten, en hoeveel mag een Nederlandse knalpijl bevatten?
Truenos
Volgens mij mag er in nederlandse pijlen wel flash zitten hoor ik weet alleen niet hoeveel in ieder geval minder dan 2 gram.
40 gram pyrotechnische stoffen of preparaten in totaal; de burstlading bevat of maximaal 10 gram zwart buskruit of maximaal 4,0 gram nitraat/metaal of maximaal 2,0 gram perchloraat/metaal; knallading is niet toegestaan
Er bestaat een kans dat ze bij 'VuurwerkVenlo.nl' te koop zijn, aangezien Wolff het vuurwerk van Brave en Wichers heeft over genomen. Het is een Wolff verkooppunt, dus er is een kans. ;-)
Er mag in Nederland wel flash in vuurwerk zitten alleen mag dit niet in knalvuurwerk!
Het aantal grammen flash bepaalt nu of een cake/pijl in een gaasverpaking moet. Meer dan een aantal % betekend gaasverpakking!
In een ander topic ontstond de discussie over flitspoeder in Nederlands vuurwerk. De vraag is simpel, mag dit in Nederlands consumenten vuurwerk zitten?
40 gram pyrotechnische stoffen of preparaten in totaal; de burstlading bevat of maximaal 10 gram zwart buskruit of maximaal 4,0 gram nitraat/metaal of maximaal 2,0 gram perchloraat/metaal; knallading is niet toegestaan