Wel eens een ongeluk gehad?

funkie x

Registered User
ik geloof dat ik dit filmpje al eens eerder ergens heb gepost, maar in dit geval kan het maar beter te veel zijn.

Hierin zie je dat een vuurwerkbril zo belangrijk is !! ik hield er op een paar brandwondjes in mijn gezicht niks aan over mede dankzij de bril. Ik was erg blij dat ik hem op had!!

Cccartman

Registered User
Ik wou dit jaar een 100 k uitrollen om op 00.00 maar kwam niet verder dan 1 x rollen
Ik zag in mijn ooghoek een rotje mijn kant op komen en liet gelukkig de rol los en draaide weg
Hij was in 3 seconden helemaal weg!
Niet gewond maar het kruit zat gewoon in me schoen!!!

havenmeester

Registered User
Pfff waar moet ik beginnen, verschillende dingen meegemaakt maar gelukkig niets ernstigs.

- met een strijker (gelukkig uit Oostenrijk) een romeinse kaars aansteken en vervolgens de strijker vergeten weg te gooien
- een knalpijl van mijn oom knalde niet in de lucht maar bij mijn knie. Broek kapot, zere knie en tuuuuuuuuuuut in mijn oren
- tijdens een pijlengevecht begin 90 (zo stom was je nog) kwam een babypijl fluit/knal van die ouderwetse plastic dingen met flash op mijn rechter pink terecht, gevolg een vergroeide pink
- diverse keren betonstukken tegen je benen
- tijdens een demo viel een pot om en de uitwerkingen kwamen tussen ons in
- een duitse plastic vuurpijl (jaren 90) bleef in de grond staan. Gelukkig kon ik net naar binnen springen en het gordijn om me heen slaan (die veranderde helaas in een gatenkaas)

Laatste jaren verstandig geworden en een veiligheidsbril heb ik standaard op. Ook mijn vrienden doen dat tegenwoordig.

Steve88

Registered User
Gelukkig valt het bij mij reuze,
een keer een rotje in je hand laten klappen gelukkig alleen een zwarte hand maar eigenlijk voelde ik er niks van. Het waren overigens van die euroknallers van de BB dus daar zal het ook wel mee te maken hebben gehad.
Verder een aantal kleine brandwondje door omvallen van romeinsekaars of kleine potjes.

Bovenaan