Tijdens Oud en Nieuw is er een rotje vlakbij m'n oor afgegaan. Ik hoorde meteen een stuk minder, even later merkte ik geen merkbaar verschil meer. Een paar dagen later na al de knallen merkte ik het eigenlijk pas. Het leek of m'n oor iets dicht zat, soms had ik zeurende pijn in m'n oor, ik had constant oorsuizen en de allerhoogste tonen kon ik niet meer horen. Ik ben naar de huisarts geweest en die denkt aan gehoorbeschadiging. Hij heeft me doorverwezen naar de KNO-arts, waar ik volgende week heen moet.
Ik heb de klachten nog steeds, alleen de pijn in m'n oor is weg. Aangezien gehoorbeschadiging (vrijwel altijd) onherstelbaar is, vrees ik dat de klachten nooit meer zullen verdwijnen.
Dus wees alsjeblieft voorzichtig met rotjes, ook al is 'maar' een normaal Nederlands rotje.
Ik heb de klachten nog steeds, alleen de pijn in m'n oor is weg. Aangezien gehoorbeschadiging (vrijwel altijd) onherstelbaar is, vrees ik dat de klachten nooit meer zullen verdwijnen.
Dus wees alsjeblieft voorzichtig met rotjes, ook al is 'maar' een normaal Nederlands rotje.