Weer vuurwerkverbod in centrum Raalte

bridge

Bronzen Member
De juridische vraag is of dit zomaar mag en op grond waarvan.

Anyhow, ook dit topic kan allerlei gemeentes op ideeen brengen.. Slotje?

Tony

Administrator
Medewerker
De juridische vraag is of dit zomaar mag en op grond waarvan.

Anyhow, ook dit topic kan allerlei gemeentes op ideeen brengen.. Slotje?

Heeft dat zin? Het staat gewoon in de krant die ook online beschikbaar is.
Als ik het kan vinden dan de mensen die er naar zoeken ook.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Gemeentes mogen gebieden aanwijzen waar geen vuurwerk afgestoken mag worden. Dit kan niet zomaar lukraak, zal onderbouwd moeten worden waarom persee dit gebied.

sprinkhaan

Registered User
Briljant, hele volksstammen die met vuurwerk en drank gaan lopen slepen (of rijden) om vervolgens op een kluitje in de buitenwijken te gaan stoken (wel gezellig) . In ieder geval zo zie ik het dan weer voor me, zal wel loslopen maar toch.

D

Deleted member 17038

Guest
Briljant, hele volksstammen die met vuurwerk en drank gaan lopen slepen (of rijden) om vervolgens op een kluitje in de buitenwijken te gaan stoken (wel gezellig) . In ieder geval zo zie ik het dan weer voor me, zal wel loslopen maar toch.
Zo groot is dat centrum nou niet lijkt me. Mijn ervaring is ook dat mensen die in een centrum wonen minder behoefte hebben om vuurwerk af te steken. In Amersfoort stond ik 8 jaar geleden zelfs in mijn eentje te stoken op de hof.

ifeelfine

Registered User
wat is hier nu weer vreemd aan??? in N'gein is een vuurwerkverbod bij alle verzorgingshuizen, scholen, dierenparken, winkelcentra Denk dat er geen gemeente is die geen gedeeltelijk vuurwerkverbod heeft

Bovenaan