Wedstrijd Day After foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mattenfreak

Registered User
Ik doe ook mee, zet hier alvast 2 fotootjes van de nacht in, stuur morgen (laatste dag (win) ) ook foto's van overdag in. Aangezien de site offline gaat voor een week wil ik hier toch alvast 2 foto's plaatsen voor als het inzenden fout gaat.
Morgen dus ingezonden foto's sturen naar info@freakpyromaniacs.com Tony?

oud%20en%20nieuw%202006-2007%20006vwc.jpg

oud%20en%20nieuw%202006-2007%20008vwc.jpg

Foto's van overdag kun je dus wat verder de straat inkijken en staat de berg opgeruimde cakes en snippers ook op de foto. Affijn, die komen dan wel volgende week hier geplaatst als ik het goed begrijp.

stef

Member
Helaas s'nachts geen foto kunnen maken door het slechte weer.
Maar wel de dag erop,maarja niet veel rood meer.
Hier het restant van 15 x 100k,12 prof.blokken,12 x china thunder,30 x sunsong potten en div kleine dingen,na een nachtje fikken(smeulen)

day_after.JPG

Het ideale voorbeeld zoals het zou moeten gebeuren.
Opruimen die rotzooi.
Toen ik klaar was, was het een bende op straat.
Een aantal dozen stonden in de fik die ik naar het kruispunt getrokken heb.
Bij terugkomst begon de overbuurman te piepen.
Je weet wel, zo'n tiep die net van zijn wijf af is en zoekt naar iets om over te lopen zeiken. (lekker begin, enne jij ook de beste wensen hoor lullo)
Ik sprak m aan en zij: je moet niet zo lopen te zeiken want ik ruim alles op zoals elk jaar.
Om half drie in de nacht de dozen nog geblust met water.
vervolgens alles een dag later over de wat legere cliko's verdeeld en de afgefikte dozen bij de boom gezet en straat schoon gemaakt.
alles was weg en ook de dozen bij de boom zijn door het gehandicapten schoonmaak team weg gehaald. toppie hoor.
Nu is het zo schoon dat het tijd is om weer gauw rotzoooi te gaan maken. hihi.
Stef(win)

Laatst bewerkt:

shima

Registered User
whahahah had ik ook kunnen doen alleen was die stapel veel groter en toen was de Z05 C er nog niet en die zie je links boven!

Mattenfreak

Registered User
Bij deze nog even enkele foto's van overdag die ik afgelopen zaterdag naar FPM heb gestuurd voor de wedstrijd:

PICT0034vwc&

PICT0010vwc.jpg

PICT0037vwc%7E0.jpg

PICT0039vwc%7E0.jpg

Laatst bewerkt:

Mattenfreak

Registered User
Had het er vandaag nog met iemand over; wanneer word er een winnaar bekend gemaakt? Zijn toch heel wat mooie foto's ingezonden, de één nog gekker als de ander, maar het is nu al ruim 2 weken na de deadline. (win)

Tony

Administrator
Medewerker
Had het er vandaag nog met iemand over; wanneer word er een winnaar bekend gemaakt? Zijn toch heel wat mooie foto's ingezonden, de één nog gekker als de ander, maar het is nu al ruim 2 weken na de deadline. (win)

Omdat het niet echt een populair idee was heb ik me er niet meer mee bezig gehouden. Ik zal eens kijken wat hiermee te doen.

AWG

Registered User
ik vond het anders wel een erg leuk idee.

het is jammer dat er bij ons zo weinig in de straat lag. (smile)

maargoed we wachten af.

may the best picture win.(win)

Markie

Registered User
Onze straat was ook erg leeg dit jaar.. dalende lijn.

2004: één grote troep, als je bij ons door de straat rende kwam je met je sokken vol kruit thuis
2005: al wat minder, vooral vuurpijlen en wat bergen potten
2006: hier en daar nog wat mensen die vuurwerk afstaken
2007: Bijna totaal leeg! (ik was ergens anders met O&N)

ja ik weet is ff offtopic, maar wou ff kwijt dat mijn wijk vuurwerkloos wordt :p

@ foto's: good luck to the admin having the dirty job of sorting them out ;)

kingmokum

Banned
Ik woon dan zelf ook half in amsterdam, merk dat er de laatste jaren minder maar groter word afgestoken, men heeft liever 1 grote pot als 3 kleintjes!

Groete

king

P

poziloc

Guest
Wij hebben besloten, dat Stefanfreak en Shima de wedstrijd gewonnen hebben.
voor deze 2 personen geld, dat ze even contact via pm met Tony op moeten nemen.

Nu zullen er wel weer vragen gaan komen, waarom heeft Mattenfreak niet gewonnen?!
De reden hiervan is, dat hij vorig jaar al dvd's heeft gewonnen.
Dus willen we andere personen ook de kans geven, zodat ze een prijs winnen en dat niet elke keer dezelfde personen winnen

KruitFreak

Registered User
Dacht dat het ging om de roodste straat maar we gaan nu voor de grootste hoop lege cakes en potten, ook goed.
Hierbij mijn felicitaties aan Stefanfreak en Shima !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan