Weco voorgemonteerde mortier buis

Heb zelf ook met soortgelijk geschoten. Zijn best de moeite waard, maar zoals veelvuldig gezegd pas op met je harses, lont moet je verlengen of nog beter elektronisch ontsteken op afstand. Als je een beetje handig ben is dit geen probleem. Heb ze zelf altijd vast gezet aan een metalen pijp, an dan met 8-12 grote tyrips. Dan staat die zo vast als een huis!!

ik heb de pijp gisteren afgestoken en hij viel zwaar tegen er werd tegen mij verteld dat het mortieren waren die erin moesten zitten maar het was een uit te kluiten gewassen romeinse kaars er kwamen 10 kogels uit die in de lucht ontplofte en wegdraaide soort draaiende zonnetjes dusz k raad iedereen af deze pijp te kopen want hij is het niet waard

bombenrohr kan gevaarlijk zijn zit vaak springlondt op vorig jaar steekt er iemand een af recht op zijn kop barst in zijn shedel
winterswijk

Lekker Nederlands, vriend. Let er 'ff op want ik kan het echt niet lezen.

Candle komt me bekend voor, en ik denk dat speedrox echt de effecten van losse 3" had verwacht. In mijn ogen viel 'ie zeker niet tegen (vriend waar ik OeN mee heb gevierd had 'm vorig jaar).

Back
Bovenaan