Weco Mixed Emotions

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Maar of je het aan de man krijgt over het grote publiek ? Zal voor een selecte groep blijven die alles van te voren uitpluizen.

Dit was vroeger een zeer gewild item waarvoor hele volksstammen naar bels gingen en er een levendige illegale handel in nederland in was.
Dus ik denk dat je het wel aan de man krijgt als hij ook dan zo presteert als de oude versie. Het enige wat ik kan bedenken wat deze cake niet gaat halen zijn de salute's op het eind. Maar zelfs daar komen we al een heel eind mee.

Laatst bewerkt:

BillyF

Registered User
Ik vind zelf deze cake wat magertjes.
Als we dan toch bezig zijn, zie ik liever een Palm Beach terug keren of een Sky Garden.

GMP82

Zilveren Member
Ik zie ook niet in wat een kopie van dit blok toe zou moeten voegen aan het huidige assortiment. De effecten die er in zitten zijn gewoon verkrijgbaar, misschien niet in de exacte combinatie als hier.

En zelfs al zou er een exacte kopie gemaakt kunnen worden, zal die prijstechnisch niet interessant meer zijn (uitgaande van 3 benodigde cakes van 25gr)

Het zal vooral een nostalgische waarde hebben voor mensen die em vroeger gehad of gewild hebben..

Bovenaan