Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
kan dat artikel niet hier op de site geplaatst worden? anders zie ik t pas over 6 weken in de leesmap bij de Chinees .
Een freak heeft er toch wel € 2.85 voor over om hem ff los te kopen.
Deze site bestaat tegenwoordig voor 90 % uit Valencia-gerelateerde berichten en topics. Zo gek is het dus niet om als er eindelijk eens goed nws over vuurwerk is, nota bene uit Ned zelf, dat op de site te plaatsen. Leg mij maar eens uit waarom de meest kleine berichten uit het plaatselijke krantje van Lutjebroek wel worden geplaatst maar dit niet.
Deze site bestaat tegenwoordig voor 90 % uit Valencia-gerelateerde berichten en topics. Zo gek is het dus niet om als er eindelijk eens goed nws over vuurwerk is, nota bene uit Ned zelf, dat op de site te plaatsen. Leg mij maar eens uit waarom de meest kleine berichten uit het plaatselijke krantje van Lutjebroek wel worden geplaatst maar dit niet.
Ik zeg toch ook niet dat het hier niet geplaatst mag of moet worden. Sterker nog, ik vindt ook dat het artikel online hoort, maar dat is nog niet het geval. Dan zal je in jou geval een keuze moeten maken. Of kopen of inderdaad 6 weken op de leesmap wachten.
Ik had het wel geweten.
@Bridge/Gietjo - Waarom staat dit artikel niet online? Omdat we dan problemen krijgen met bijvoorbeeld de fotograaf. De krantenberichten die wij plaatsen zijn allemaal zonder foto's en met bronvermelding naar de krant waar het in staat. Dat word een ander verhaal wanneer er foto's bij staan. Ik heb namelijk al eens een boete moeten betalen voor een foto die wij op de frontpage bij het bijbehoren nieuwsbericht hadden geplaatst en dat zijn geen kinderachtige bedragen. En zolang jij geen dvd's besteld of de site een beetje sponsort met een donatie moet ik hier uiterst voorzichtig mee omgaan. Want ook mijn portemonnee is niet oneindig gevuld.