@goofygrunn kreeg ook te horen dat deze niet meer leverbaar was.
Maar heel feest gaat niet meer door, een van de buren heeft politie gebeld omdat heel veel vuurwerk naar binnen zagen gaan.
tis mee genomen niet omdat zo zwaar vuurwerk was maar omdat je maar 25 kilo in huis mag hebben en dit 1000 kilo was ongeveer.
Ik snap er alleen niks van? jullie freaks hebben toch allemaal meer dan 25 kg liggen in huis op moment?
kosten de hele dag op buro omdat dachten dat ik ging verkopen en niet snapte dat een freak dit koopt.
Of nog wat doe dit jaar, weet niet lol is er af en denk ook niet dat nog winkels zijn die alles hebben liggen.
Flink verpest dit jaar.
das nu eenmaal het risico van veel vuurwerk je huis in halen.
ik heb jaren geleden ook boven de 25 kilo gezeten, (daarvoor was het zelfs 10 kilo)., ik verspreide dat meestal over diverse familie adressen.
precies de reden dat niemand hier meer foto,s durft te plaatsen van zijn collectie, en die pas na oud en nieuw te bezichtigen zijn.
het hele vuurwerkgebeuren wordt verder in het nauw gedreven er wordt meer gesnitcht, mensen worden bang gemaakt (cultiveren van een angstcultuur, waardoor de burgers zelf een soort politiestaat laten ontstaan, de burgers worden zo een verlengstuk van politie en justitie).
het is met roken in cafe,s ook zo gegaan.
de laatste 5 jaren kom ik er vaak al niet eens meer aan aan die kilo,s (die paar cakes en paar pijlen die ik koop is een schijntje daarvan), maar er zijn idd jaren geweest met paar honderd kilo.(allemaal klei en karton, maar dat boeit justitie niet), je ziet veel leden moderators en admins hier dan ook geen lijstjes neerzetten laat staan collectiefoto,s plaatsen.
de tijd is nu eenmaal gekomen dat je die dingen beter voor jezelf kunt houden tot na het afsteken ervan.(daarom is bijvoorbeeld xtremerides tot nu toe ook nog niet gepakt, ze kunnen hem nu eenmaal niks maken, of ze moeten hem eens toevallig pakken).
het is verstandig om alsnog iets te kopen al is het maar meterpakket en bulkpack knockouts/thunderkings.
ik kan het niet goed uitleggen maar het als dat je net een ongeluk gehad hebt dat het beter is om gelijk weer achter het stuur te gaan.
anders wordt je volgend jaar helemaal achterdochtig en ga je overal wat achter zoeken, dan heb je ze niet alleen deze oud en nieuw laten verzieken maar ook toekomstige, over aantal jaar mag het helemaal niet meer en wil je deze ellende je laatste herrinnering laten zijn??
je kan niet met oudjaarsavond met helemaal niks staan kerel, daar wordt je stemming echt niet beter van.
dus meterpakketje ofzo, bulkpackie, nog wat pijltjes ofzo en een fles champie/kratje pils voor daarna.
sterkte dude.