Archief Wave Willow

GMP82

Zilveren Member
ik heb nu al zin in mijn finale :p
1-2-3 wave willow's en dan als toetje de silver willow van royal er achteraan

Booomy

Registered User
Erg heerlijke cake deze. En een top filmpje. Ik heb deze ook 2x besteld dit jaar. En krijg er idd zin in al ik hem zie :)

Booomy

Registered User
Zojuist deze al vast de lucht in gejaagd. Wat een mooie cake voor deze prijs. Ondanks de wind bleven de gouden effecten goed hangen!!. Ik zeg een TOP cake.

GMP82

Zilveren Member
Bij mij stonden ze in 1-2-3 :) lekkere opbouw, lucht steeds voller. Effect was inderdaad ondanks wind erg goed!
Film volgt later in apart topic (onderdeel van mn schowtje)!

JoostJ

Registered User
Mooie cake voor een goede prijs. De combinatie goud en blauw/paars is erg mooi. Door de harde wind waaiden de boeketten nogal uit elkaar anders waren ze waarschijnlijk nog een stuk beter geweest.

looneytunie

Registered User
Jeetje wat zonde die wind. Bij ons stond er weinig wind dit jaar alleen wat regen toen ik deze afstak.
Erg mooie gouden effecten die echt zeer lang bleven hangen.

Vind dat deze pot per 2 zelfs minder mooi is dan per stuk.

Michel_G

Zilveren Member
Prachtig blokje dit. Gelukkig toen ik deze afstak, was de wind niet op zijn aller hardst, maar goud zakt echt verschrikkelijk mooi weg.

Gewoon keurig goud/blauw blok voor dit geld!

Booomy

Registered User
Had deze dit jaar ook weer. Blijft een erg goede cake. Effecten zijn goed. En goed blijft prima hangen. Prima bak dit!!

Booomy

Registered User
Had er nog 1 over van vorig jaar. En ik blijf bij post van bijna een jaar geleden. Heerlijke goud effecten, blijft mooi lang hangen, uitwerking is mooi groot. Gewoon een toppertje dit!!

Bovenaan