Archief Wave Willow

PyroGuy

Registered User
Wat een top product. Hij ging niet helemaal af hier, maar wat een grote boeketten zeg en dan zo'n lage prijs. Van alle goud/blauw producten die Broekhoff heeft is deze het laagst geprijsd en haast het beste.

Laatst bewerkt:

Michel_G

Zilveren Member
@smilli:

Bij welke demo is dit gefilmd? Afstand lijkt echt heerlijk dichtbij, alsof je er bijna onder staat.

Effect blijft trouwens erg mooi hangen bij weinig/geen wind zeg!

smilli

FPM Filmer
Vechtweelde inderdaad, de afstand was redelijk ver weg denk zeker 40 meter maar de effecten waren echt enorm breed van deze cake. Daarbij was er weinig wind en bleef het goud lekker lang hangen.

DioR

Registered User
Deze cake had ik dus 2x geschoten met de Great Wall of China (Bonfireworks). Wat is die Wave Willow toch een goede cake met een super prijs! Volgend jaar komt hij er zeker weer in!

--sjon beton--

Registered User
ik zelf had er 1, en ik had ook een wodka blue, maar vond de wave willow echt wel beter.
de uitwerking was vele malen groter!
voor 14,95 koop ik er dit jaar zeker meer!

funkie x

Registered User
deze cake opzich is een toppertje maar als ik hem ga verglijken met de wodka blue vind ik de wodka blue toch stukker beter.
bijde cakes hadden afgelopen oud en nieuw veel last van de wind maar de wodka blue bleef toch een stuk langer hangen en ik vind hem net wat sierlijker.

nitraat12

Registered User

Als je naar de prijs kijkt is deze cake helemaal geweldig. Dat het effect niet altijd helemaal goed is neem ik dan maar voor lief :)

bluebear

Registered User
een karton van deze afgelopen oud en nieuw erdoor gejaagd.
cakes zelf zijn mooi, tubes zijn niet lang waardoor het geheel niet zo hoog word wat de veiligheid ten goede komt.
mooi label er op en de effecten zijn gewoon goed en voor de prijs een aanrader.
2x wave willow:
8x wave willow @ 4:10

Laatst bewerkt door een moderator:

pyro_jordy

Registered User
Kom deze nu pas tegen maar voor deze prijs zeker een topproduct. Kost bij mijn dealer 17.95 maar ook voor dat geld laat ik hem niet staan.

Bovenaan