Wat zal ik nog kopen+ Nieuw hier

Coolbananas

Registered User
Vergeet de hawaii niet, mooie pot voor weinig!

Hawaii is een hele mooie pot voor dat geld. Persoonlijk vind ik Stars over Paris ook erg mooi.

Je zou eens naar de Dynasty selection kunnen gaan op de Wolff website. Bij de produktfilms van de cakes tot 200 gram zitten hele verrassende tussen.

En dan maar hopen dat de winkel bij jou om de hoek ze heeft.

Hoef zeker niet toe te voegen dat ik fan van de Dynasty selectie van Wolff ben:bigsmile:

timsky36

Registered User
Allemaal bedankt maar zouden jullie niet

een mooi setje van potten of pijlen in een rijtje kunnen zetten emt budget 70 euro

Mag er iets overheen.
KAn echt neit wachten tot oud en nieuw

Coolbananas

Registered User
Ik denk dat je toch echt zelf aan de slag moet. Ieder heeft zijn eigen voorkeur van merk en soort vuurwerk. In de regel kost goed vuurwerk veel geld, maar elk merk heeft wel enkele mooie potten voor weinig geld.
Wil je voor 70 euro de hele nacht door, dan zul je ander vuurwerk moeten kopen, dan wanneer je in een kwartier wat mooi spul wil zien.

Succes!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
IK gebruik die 70 allen voor sier snachts dus alsjullie leuke en mooie dingen voor snachts weten graag:D

Er zijn je nu toch wel genoeg "tips" gegeven? Het zou dus handiger zijn als je zelf even gaat zoeken wat je wil of duidelijker zijn in het geen wat je wil.

70 euro voor s'nachts tja dat kan dus 1 pot zijn, 4-5 redelijke potten 10 wat mindere potten, 1 of 2 paketten....

Er is zoveel en als jij niet duidelijk bent in het geen wat je wil word dit een lang topic.

larzdebest

Registered User
Vonk heeft gelijk, jij wilt dat andere een lijstje van 70 euro voor je opstellen. En als 3 mensen dat gedaan hebben wil je er nog meer. Er zijn 1000en verschillende lijstjes te maken met 70 euro, wees specfieker en stel niet na elk bericht de zelfde vraag op een andere manier.

tha-pyromaniac

Registered User
We hebben ook een prachtige funktie en die heet: product database!
Daar kun je alles in vinden, met natuurlijk een foto/filmpje en de reactie's van verschillenden freaks...
Kun je mooi je lijstje mee maken!
Als je die afhebt, post je die hier gewoon en kunnen wij er weer naar kijken.
Weten we in ieder geval, een beetje wat je wilt en kunnen we informatie/reactie's/opmerkingen/aanvullingen etc. geven.
Veel succes:push:.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
sier hard alsjeblieft ahah Ik zit pas net in deze scene dus sorry daarvoor:worried:

Dat geeft niks timsky36 alleen er worden toch een hoop goeie posts gedaan met een hoop goede info.

Als je de post van bv Painkiller neemt:

Heavy 3 €17,50
Silver Salute €22,-
Battle €13,50
Ceasar €24,-

Super 4 is ook goed 4 cakes voor €50,-

Dan is dat echt een leuke lijst voor 70 euro waar je en harde knallen en goed siervuurwerk hebt.

Verder verwijs ik je naar de produkten database waar onwijs veel films staan met bijbehorden prijzen.
Dan kan je zelf zoeken wat je wil en leuk vind.

Succes!

larzdebest

Registered User
www.onlinevoorverkoop.nl Pro-Line heeft heel wat pakketen die binnen jou budget vallen.

Wat andere leuke cakes:

Yellow Cabs 19 shots 25 euro, maakt aardig wat geluid met een leuk boeket.
Asian Thunder Cake 25 Shots 11 euro, aangezien je hard wil zal deze je wel bevallen.
Thunder Salvo 25 shots 13,50 euro, goede snelheid, aardige boeketten en de knallen vallen ook niet tegen.
En dan kan je nog iets als Airy-fairy 9 shots 11,00 erbij nemen.

Dan heb je toch 4 leuke cakes. Maar je moet zelf ook maar wat rondkijken op die site.

Laatst bewerkt:

painkiller

Registered User
Nog een tip;
Met deze knop:
edit.gif
kan je je eigen posts aanpassen zodat je niet steeds hoeft te dubbelposten :blink1:

Bovenaan