Wat was je eerste 500 grammer?

Stefan Tetteroo

Registered User
Met veel plezier las ik de thread van bridge, maar de overgang naar 200 gram was in de tijd dat ik nog niet veel vuurwerk stookte. Ik was ook pas 8 of 9 jaar oud rond die tijd. Maar de eerste 500 grammer kan ik me nog wel herinneren. Het was de Cougar uit de Diamond Collection.

Deel je herinneringen/ervaringen over jouw eerste 500 grammer(s).

Reinier22

Registered User
Dit weet ik nog als de dag van gisteren, ik ben pas vorig jaar met de 500 grammers begonnen.
Het jaar ervoor was ik nog maar 16, dan ben je meer bezig met sloffen rotjes, babypijltjes, grondbloemen en ga zo maar door.
Sier kon mij toen nog niet heel erg boeien, ik vond het leuker om van andermans sier te genieten haha. Ik kocht meestal wel een pijlenset, maar daar bleef het ook bij.
Sinds vorig jaar ben ik enkel nog maar bezig met sier, en mijn eerste 500 grammers waren:
Fusion --> Thor
Big Messier --> Thor
Coupe d'Etat --> Herlat
Desert at night --> Dynasty

Ik had er nog een paar maar deze stook ik als eerste af.

Mystifying Sage

Registered User
Nog als de dag van gisteren...dat waren 2 7-steps van Hardix tegelijk..

Al hebben die maar ergens rond de 440 gram geloof ik...zo ff uit het hoofdje...

bridge

Bronzen Member
Wolff van diamond, Savant van Broekhoff, Sky screamers (skyline), Best of Seven rows (proline), Emotions en Supreme van Sky line. Ik dacht dat dit ze waren mijn eerste jaar.

ifeelfine

Registered User
mijn eerste 500 is een stuk makkelijker dat is de Camuro King. (samen met de bloody sky )
Was echt een superding toen

Laatst bewerkt:

Jean Cross

Registered User
Ik weet nog goed dat bij introductie van de eerste 500grammers me helemaal gek maakte op de site 500gram.nl

Ieder filmpje maakte me nog gekker en mijn ma moest iedere keer komen kijken, haha.

De filmpjes die toen zoveel indruk maakten waren de Camuro King en Bloody Sky van Lesli, dit waren ook mijn eerste 500grammers. De Bloody Sky zit sinds de 500grams-regel standaard in mijn assortiment. Wat een klassebak blijft dat.! En natuurlijk altijd 2 tegerlijk in tegenovergestelde richting :happy:

[video=vimeo;30098557]http://vimeo.com/30098557[/video]​

RRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrr

Bovenaan