Wat vinden jullie van de FPM nieuwsbrieven

Wat vinden jullie van de FPM nieuwsbrieven?

• Niet meer doen nu!

Stemmen: 0 0,0%

• Total voters
    36

Tony

Administrator
Medewerker
Zoals jullie gemerkt hebben sturen we de laatste 3 maanden van het jaar eens in de twee weken een nieuwsbrief met de laatjes nieuwtjes. Er zit behoorlijk wat werk aan en het kost dan ook best veel tijd. En omdat het veel tijd kost wil ik graag weten wat jullie van de nieuwsbrieven vinden.

Graag een vote in de poll en jou mening in een post.

gietjo

Registered User
Voor een groepje mensen hier die het hele jaar actief zijn, zou het eigenlijk overbodig zijn, omdat die bewuste actieve groep meestal al op de hoogte is van wat er allemaal al gebeurd en veranderd. Voor mijzelf zou hij in principe ook overbodig zijn, maar het is niet
vervelend om in je mailbox te krijgen.

Voor de grootste groep leden (die vanaf nu meer en meer online gaan komen) die al het een en ander hebben gemist is het echt
een uitkomst. Je berijkt met die nieuwsbrief wel even alle ruim 31.100 + leden in 1 keer met het nieuws uit de vuurwerk wereld.

Ik zal daarom ook stimuleren om er mee door te gaan, en stem daarom op : Top, vooral doorgaan!

hutter

Registered User
Ik sluit mij helemaal aan bij gietjo.
Zelf ben ik dagelijks op het forum te vinden.(dus voor mij heeft het geen meerwaarde)

Degene die nu gaan instappen kunnen dan veel info uit de nieuwsbrief halen.
Dus ik zou zeggen ook doorgaan.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
De nieuwsbrief die ik gisteren gekregen heb, heb ik met veel intresse bekeken.
Vooral de het nieuws over de Nederlandse importeurs.
Mede omdat ik die importeurs niet ken. (Omdat ik er geen intresse in heb, of omdat er geen verkooppunt bij mij in buurt zit.)
En ik vind/vond het leuk om daarover te lezen.

Maar verder heb ik de nieuwsbrief ook gelezen.

Misschien is het voor de hang fpmers niet altijd interesant.
Maar ik lees de nieuwsbrieven toch altijd.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
ik zeg super. omdat ik niet alles van het forum lees. lees ik wel de nieuwsbrieven.
als er dan iets leuks tussen zit, zoek ik het als nog op , op het forum.
ik zou zeggen blijf sturen.

ifeelfine

Registered User
ja de nieuwsbrieven geven een helder overzicht in tijden dat ik minder last heb van kruitstress, ff alles netjes opgeschreven met links om in te halen wat ik gemist heb, kortom vooral doorgaan (o god waarom heb ik nu het beeld van Barry Stevens op mijn netvlies help help)

Bovenaan