Wat verwachten jullie?

smilli

FPM Filmer
Meer doorlontdozen ala Garden of Eden, Pyromoulds en hoogst waarschijnlijk weer een nieuwe hardste kanonslag van nederland die niet harder zal gaan.

Dennis010

Registered User
Een hoop interessante nieuwe producten (FLUITMINES, FLUITMINES, FLUITMINES !!!) , meer doorlont cakes, en VEEL KORTING !!!

k0ennn

Registered User
Ik verwacht nieuwe en nog betere doorlont dozen! voor scherpere prijzen,
Goede acties en flinke kortingen..
Hopelijk gaan cake's als de salute cake 1 weer presteren als afgelopen oud en nieuw.

MichelWRX

Registered User
Ik zou graag een bult meer daytime vuurwerk zien voor schappelijke prijzen.
Het huidige daytime assortiment is maar karig en de prijzen zijn daarom torenhoog.
Ik hoop dat dit er ook komt. Voor de rest mogen we zeer tevreden zijn met wat we hebben, denk ik zo.

Pyromaniac 1975

Registered User
Dat zullen geen mega aantallen meer zijn denk ik.

Wat ik wel verwacht zijn veel uitbreidingen in de combiboxen, mooie FPM/Lesli items en meer keuze in mines van Wolf.
En natuurlijk erg veel mooie nieuwe producten.

paulus01

Registered User
Single shot connection kit :p
(helaas niet ben ik bang)

Ik denk dat er meer doorlontbakken komen en mits 25gr blijft, meer producten met max lading.
Zou top zijn als de doorlontbakken wat goedkoper worden ;P

Tony

Administrator
Medewerker
Single shot connection kit :p
(helaas niet ben ik bang)

Ik denk dat er meer doorlontbakken komen en mits 25gr blijft, meer producten met max lading.
Zou top zijn als de doorlontbakken wat goedkoper worden ;P

25gram blijft!
Doorlontboxen waren dit jaar ook te krijgen voor €99,-. Ik denk dat goedkoper bijna niet mogelijk is.

bridge

Bronzen Member
Dat zullen geen mega aantallen meer zijn denk ik.

Wat ik wel verwacht zijn veel uitbreidingen in de combiboxen, mooie FPM/Lesli items en meer keuze in mines van Wolf.
En natuurlijk erg veel mooie nieuwe producten.

Dat is ook waar ik naar uitkijk: welke follow up krijgt Fuego?

paulus01

Registered User
25gram blijft!
Doorlontboxen waren dit jaar ook te krijgen voor €99,-. Ik denk dat goedkoper bijna niet mogelijk is.

Was er 1 goedkoper http://www.freakpyromaniacs.com/products/id/6205/4-Ever.html
Van wat ik gelezen heb, waren mensen hier niet heel enthousiast over (geen 500gr per cake en bombettes die (te) laag knalden).

Jij refereert denk ik aan de zena box ;)

Veel goedkoper zal waarschijnlijk wel niet, maar zou wel mooi zijn om een aantal nieuwe bakken te krijgen rond die prijs.

Bovenaan