Wat verpest jouw stookavond het meest?

Wat is DE spelbreker op jouw stookavond?

• Sneeuw

Stemmen: 1 0,7%
  • Regen

Stemmen: 64 43,2%
  • Mist

Stemmen: 70 47,3%
  • Wind

Stemmen: 13 8,8%

• Total voters
    148
  • Poll closed .

dutchguy1975

Registered User
Wat ik het meest iritant vind.. is niet de regen , wind wat dan ook..

Maar die mensen die vanaf 5 over 12 met hun dronken kop de auto in stappen en met 70 door de straatjes heen scheuren waar je 30 mag. Ongeveer je schoenen van je voeten af rijden, en of er nou een pot van 50 euro staat te ploffen .. ach.. daar scheur je dwars door heen.. dan maar wat schade riskeren.

Maar ik ga niet met de kleintjes 2km lopen naar een pleintje midden in de nacht. Te veel idioten die met nitraten enzo lopen te smijten. Ik schrik niet zo gauw van dat gebeuren, maar zodra ze die dingen 40 cm naast je poten smijten is bij mij de maat vol en krijgen ze van mij de volle laag.

Dus wat iriteert mij het meest? Het gebrek aan respect voor de mede oud en nieuw vierders!

trimbaard

Registered User
Precies wat DutchGuy zegt. Al die dronken gasten die alles maar weer voor alle anderen verzieken door de boel te vernielen en niet weten wat ze doen.

passion fruit

Registered User
Vooral slecht weer, en als iemand mij overdreven boos komt wegjagen. Ik heb er geen moeite mee als iemand mij rustig vraagt om weg te gaan, dan respecteer ik dat en dan ga ik op een andere plek stoken. Maar als iemand gelijk begint schelden, ( wat in het verleden wel eens gebeurt is) , dan erger ik mij hier enorm aan.

Je hebt gelijk. Ik vraag me af wie er asocialer is, de pyro's of de anti-vuurwerk mensen die niet eens op een normale manier jou te woord kunnen staan.

passion fruit

Registered User
Crematie is geweest en er is (via mn vriendin) overleg geweest... het gaat gewoon door, misschien met een "tribute" karakter.

Wel zal ieder voor zich gaan bepalen wie er van de schoonfamilie komt kijken, of niet.

Al zal het uiteraard een feestje blijven met een dubbel gevoel. (Vooral bij de nieuwjaarswensen)

Geweldig om dit te horen Marco. Blijft altijd een dubbel gevoel. Het zal een tribute worden als geen andere. Dat weet ik zeker!

Richard1990

Registered User
Als je een beetje kanonslagen aan het afsteken bent, en dat dan een gast met dikke illegale knallers langskomt en er dan op jouw plek gaat gooien :( :(

Regen en mist is gewoon irritant, sneeuw ook vind ik.

Bolle Racegek

Registered User
Types die rond middernacht grappig willen doen en zwaar vuurwerk voor de supermarkt gooien of een raam indonderen , waardoor het alarm afgaat en ik er weer heen mag om het weer te resetten of platen mag timmeren.

happy4ever

Registered User
mist want deze wordt gevoed doordat er waterdeeltjes zich hechten aan vuurwerkresten waar door de mist alleen maar dikker wordt :sad:

dutchguy1975

Registered User
Beetje regen maakte niet uit, was niet te erg in ieder geval in Dordrecht.
Maar de wind... bagger haha. Een cake zoals Wonderful World van Zena werd door de wind gevaarlijker dan ik had ingeschat. Gelukkig wel een veilige plek gekozen om te stoken zonder mensen benedenwinds, en die keuze was heel goed.
De mine shots (rij 1,3,5) waaide een meter of 10-12 met de wind mee, erg laag. De normale schoten gingen redelijk goed.

Omdat de regen niet heel erg was, bleven de effecten toch nog redelijk hangen. Je merkte wel dat als de regen even ging liggen er links en rechts in de loop van de avond vlug even wat cakes werden geschoten, veel meer als normaal.
Jammer dat daardoor 90% van de mensen om half 1 al weer binnenzat en het steeds stiller werd.
Zullen we afspreken dat het komende oud-en-nieuw droog is, met 9 graden en geen wind? :)

Shenanigan

Registered User
Tsja, de vraag is natuurlijk wat de stookavond het meest verpest, maar mijn stookavond was eigenlijk hardstikke mooi. Ik was doornat, maar de regen is echt langs me heen gegaan. Ik was ergens waar de wind niet veel kwaad kon, dus de effect waaiden wel weg, maar we zagen ze nog steeds. Natuurlijk is droog, helder, en windstil beter, maar het viel mij vooral op dat ik er zo weinig last van had, terwijl het echt wel slecht weer was. Ik kan me niet herinneren dat ik eerder en O&N heb meegemaakt met zulk hondenweer.

white thunder

Registered User
Het weer heeft het bij mij echt verpest,en geen zeurders,want het was vrij rustig met mensen in de straat,haast iedereen stond lekker droog.En met een glas, gevuld met drank in de hand,mij toe te proosten,en ik maar nat....en nat.....en natter werd,en steeds meer,en meer, begon te balen door het weer:crying:

PyroGuy

Registered User
Wat mijn stookavond/dag toch wel het meest heeft verpest was niet eens zozeer het weer, ook ***, maar vooral de griep... Echt balen hoor.

Bovenaan