Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als se secret salutes die ik besteld heb niet zo presterem als vorig jaar!!!
Hmmmm ik vraag mij af of er in het geval van mist op de moeder aller avonden inderdaad alles bewaard wordt ! Het lijkt mij dat een echte freak zich niet kan beheersen gedurende nog een jaar wetende dat hij schitterend vuurwerk heeft liggen !! Wellicht dat een en ander dan toch voortijdig afgestoken wordt ? Op een mooie zwoele zomeravond op een ietwat afgelegen plek , in het gezelschap van vrienden en onder het genot van een lekkere La Chouffe ?!?!
De buren...:sad:
Hoezo dat dan Wolff_freak? Zijn die anti-vuurwerk ofzo? Tjeez...
De buren van Wolff_freak hebben een aantal paarden, daarom vinden zij het niet zo leuk als wij zeg maar, in hun achtertuin een vracht blokken weg staan te knallen.
Daarom wordt er overdag bij mij thuis geknald en 's avonds na twaalfen bij Wolff_freak, is wel een prima oplossing dacht ik zo..
Ik vind het super aardig van jullie dat jullie wel rekening houden met de buren. Andersom vind ik ook wel dat diezelfde buren begrip moeten hebben voor jullie hobby/passie. Het is geven en nemen en niet alleen nemen. Desondanks hebben jullie dat goed opgelost zo en daar ben ik blij om.