Wat verpest jouw stookavond het meest?

Wat is DE spelbreker op jouw stookavond?

• Sneeuw

Stemmen: 1 0,7%
  • Regen

Stemmen: 64 43,2%
  • Mist

Stemmen: 70 47,3%
  • Wind

Stemmen: 13 8,8%

• Total voters
    148
  • Poll closed .

passion fruit

Registered User
Beste medefreakpyromaniacs,

De meesten van ons hebben de bestelling al de deur uit gedaan. Het verheugen op de ophaaldag(en) van al het geweldig uitgekozen vuurwerk is begonnen.
Daarna snel naar huis en voor sommigen begint dan ook het klussen aan de (doorlont)projectjes. Tijdens het klussen kan je eigenlijk niet wachten om al dat moois de lucht in te schieten. Maar dan komt DE dag en dan blijkt dat het weer hele andere plannen heeft.
Wat is voor jouw de grootste spelbreker op DE stookavond?

Laatst bewerkt:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Regen mist en wind! Verder is het knap als je m'n dag kan verpesten! Alhoewel het gevoel dat het morgen helemaal voorbij is toch ook wel wat mineur brengt.

passion fruit

Registered User
Regen mist en wind! Verder is het knap als je m'n dag kan verpesten! Alhoewel het gevoel dat het morgen helemaal voorbij is toch ook wel wat mineur brengt.

Ja, die gedachte kennen we allemaal, het slaat erin als een enorme kater. Nog 364 dagen af te tellen is het dan.
Maarrrrrrrrrrrrrrr.....gelukkig is het nog niet zover.

maartenvincent

Registered User
Als het me de 31ste niet lukt door t weer, dan steek ik het op 1 januari af.
Wind is inderdaad ook erg irritant, maar omdat ik daar hier nooit problemen mee heb gehad heb ik er niet echt over nagedacht. Vooral niet leuk bij pijlen en goudeffecten.

Daravel

Registered User
Dichte mist baal ik het meest van ( aantal jaren terug kon je de boeketten van de cakes niet meer zien door de dichte mist ) , maar regen en wind volgen daar vlak achter. Al is het meestal om 24.00 wonderbaarlijk droog, het ideale weer is gewoon een graadje of 1 a 2 met een klein briesje.

blackpowder

Registered User
Dichte mist baal ik het meest van ( aantal jaren terug kon je de boeketten van de cakes niet meer zien door de dichte mist ) , maar regen en wind volgen daar vlak achter. Al is het meestal om 24.00 wonderbaarlijk droog, het ideale weer is gewoon een graadje of 1 a 2 met een klein briesje.

Helemaal mee eens.
Een beetje regen is nog overheen te komen.
Maar het liefst droog met een briesje.
Vorig jaar was het toch een graad of 10?

Mvg blackpowder

Bovenaan