Wat steek je om 10 uur als eerste af? [2012/2013]

Pancake77

Registered User
oi oi oi oi wat was die Salute cake 1 hier hard in het Maasdal, tegelijk met de kerkklok die 10 uur sloeg

Een echo waar je U tegen zegt :lub:

Wolff_freak7

Registered User
Hier zijn we om 10 uur mee begonnen.

DSC_02685.JPG

Robin84

Registered User
Ik ben dit jaar begonnen met een knetterlint om bij mijn buurkindjes aan te geven dag ik begon. Gelijk stonden ze voor het raam! Prachtig is dat!

Om de dag echt te beginnen, begon ik met een China Salute 25sh. Daarna wat Thunder Smokes en Sick6 pijlen.

smilli

FPM Filmer
We zijn hier begonnen met 5x thunderbomb 800 dubbelgelaagd(10 rollen dus) met als einde een 50k van Pyrostar, heerlijk project wat je oren anderhalve minuut deed kietelen!

Galaxis

Registered User
480 single shots die binnen 25 seconden gelanceerd worden. Daar achteraan 5x hoogmoed en 2x de secret salute.

Voor achtergrond muziek staan er 3 500shots fluitbakken.

pretsigaret

Registered User
3 x 3 inch salute van triplex in een salvo en 2 delova rana er achteraan.. meteen de hele buurt wakker

Sent from my LG-E610 using Tapatalk

Savaga

Registered User
Achter elkaar de Crocodile (eventueel keer 2), 2 * normale Delicious Thunder, 2 * Thunder Salute, 2 * Salute Cake 1 en als afsluiter 2 keer Delicious Thunder Finale Versie of 2 keer de At once. Ik werk die dag gewoon, dus hopelijk verhoogt dat de werkstemming een beetje :)

funkie x

Registered User
1x giga klapper china red
1x wasp
1x ferro swirl
1x crackling pearl schuurmans
1x tweelingen
2x heavy legend
1x at once

heerlijk knallen om 10 uur!!

DioR

Registered User
Ik bedenk altijd wel van alles. Maar als het eenmaal 10:00 uur is dan pak ik gewoon wat. Als het maar fluit of knalt is het goed!

vuurwerkgek2678

Registered User
wij zijn er ook eindelijk overuit wat het om 10 uur gaat worden:
- mascleta doorgelont aan 2 chainthunders
- 2x 1000 sluitbox
- 8 4inch salute's
- 5 italiaanse bommen doorgelont
Gelijk heel de buurt gewaarschuwd voor de dag der dagen!

boozebelly

Registered User
Dit jaar samen met een paar andere forumleden (Mark1600 & Pyroguy r.i.p.) lekker de ochtend wegstoken. We beginnen uiteraard met een paar Pili crackers & crackling balls. Daarna is het tijd voor een bak koffie en een oliebol om vervolgens een 1000 Farts met daarachter een Mandarin2000 weg te knallen. Daarna zal een keur aan knal & fluitcakes voorbij komen en weet ik wat voor spul nog meer. Single shot's, leuke matten, daylight cakes, een paar doorlontprojectjes wellicht. Camera's zijn erbij dit jaar :smiling:

Bovenaan