Wat schaft de pot? --> pakket 4x500gr *nieuw 2010*

morrisjacobs

Registered User
Wat schaft de pot?

Pakket
4x500gram
99,95 euro

255-Wat-schafft-de-pot.jpg

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Nou dat ziet er zo op het eerste oog best goed uit, 4, 500 grammers voor 25 euro stuk best aardig. Maar zoals altijd eerst maar even de verdere info afwachten want straks blijkt het aantal schots niet te kloppen ten opzichte van de 500 gram.

Tony

Administrator
Medewerker
Het is ook een kunst om al die namen elke te verzinnen! Ik vind ze grappig.
Ben benieuwd naar de effecten!

mickeyzegtboem

Registered User
Deze hebben we op de lesli proef avond op de plank zien staan.
Heb toen even op het label achterop gegluurd en er staat echt 500 gram op vermeld, wat ook vanuit lesli bevestigd werd.
Zeker een product om in de gaten te gaan houden dus!

morrisjacobs

Registered User
Deze hebben we op de lesli proef avond op de plank zien staan.
Heb toen even op het label achterop gegluurd en er staat echt 500 gram op vermeld, wat ook vanuit lesli bevestigd werd.
Zeker een product om in de gaten te gaan houden dus!

Ze kunnen er wel 500 gram opzetten, maar dat wil niet zeggen dat dat er ook daadwerkelijk in zit he;)
Voor hetzelfde geld droppen ze er 201 gram in en dan zetten ze er 500gram op.

Maar goed.. het zijn wel allen 36 shots cakes, dus het zou goed mogelijk kunnen zijn dat er daadwerkelijk 500gram in elke cake verwerkt zit.

mickeyzegtboem

Registered User
Ik zal mezelf dan nog maar een keer quoten

en er staat echt 500 gram op vermeld, wat ook vanuit lesli bevestigd werd.

Ik ga er dus echt vanuit dat men bij lesli wel weet wat ze gaan verkopen.
Wat de uiteindelijke kwaliteit gaat worden is nog even afwachten.....

gietjo

Registered User
Als dat "pot verdorie" geen "vet pot" wordt, dan eten we met z'n allen "stamp pot" en dan zuipen we ons klem, en gaat alles in de "doof pot"!!!

Heerlijke namen, en inderdaad, verzin ze maar eens.

Laatst bewerkt:

jetztgehtslos

Registered
Ik moet zeggen, eerst vond ik veel van Lesli's nieuwe lijn een rip off van Marijn (sluit niet uit dat Marijn uit zelfde fabriek als Lesli komt), maar deze na(a)m(en) vind ik toch wel lekker klinken. Wellicht dat Lesli het voor elkaar gaat krijgen mij als klant terug te winnen. Ik zal hier eens hier diep over na denken. En vooral de filmpjes afwachten natuurlijk ;)

Jean Cross

Registered User
sodeju.! Dit zijn toch echt wel 4 leuke 500 grammers a 25 euri.!

Leuke afwisselingen met tails, mooie boeketten... benieuwd hoe ze live zijn, maar bij voorbaat al een geniaal pakket voor de (komt ie weer) "gewone" consument die voor weinig iets moois wil. Dan is dit pakket voor mij de absolute aanrader.! (Laat die meterpakketjes en muggescheetmatten maar links liggen ;))

shinji

Moderator
Medewerker
Dit is nou een pakket die je iedereen kan aanraden. Relatief goedkope cakes die bol staan van kwaliteit. Echt een topper

boozebelly

Registered User
Ik wil de pret niet verzieken, maar ik doe het toch :tounge:
4 van zulke cakes voor 100 euro klinkt op het eerste gezicht wel goed, maar het filmpje is nou niet van zo'n kwaliteit dat hij mij nu al kan overtuigen. Tevens hoor je weer een paar Chinezen brabbelen op het filmpje, dus wacht eerst de demo's in eigen land maar even af om te zien of de effecten echt hun knaken waard zijn.
Tot die tijd is het zeker wel een setje om in de gaten te houden.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik wil de pret niet verzieken, maar ik doe het toch :tounge:
4 van zulke cakes voor 100 euro klinkt op het eerste gezicht wel goed, maar het filmpje is nou niet van zo'n kwaliteit dat hij mij nu al kan overtuigen. Tevens hoor je weer een paar Chinezen brabbelen op het filmpje, dus wacht eerst de demo's in eigen land maar even af om te zien of de effecten echt hun knaken waard zijn.
Tot die tijd is het zeker wel een setje om in de gaten te houden.

Dit is ook zo. Ik ben niet gek op films die in China gemaakt zijn. Vaak komen de producten hier in Nl ineens anders over.
Ik zorg dat dit pakket dit jaar gefilmd word zodat we zeker weten of het een goed pakket is.

bridge

Bronzen Member
Dit zijn absoluut leuke cakes. Ook voor niet freaks die voor 100 euro iets moois willen hebben, niet te lang bezig willen zijn. Voor freaks vind ik een mooi pakket om door te lonten. dan heb je voor 100 euro (bruto, dus ex evt korting) een behoorlijk blok!

Bovenaan