P
poziloc
Guest
Nee daar beginnen we niet aan
Als er postings worden verwijdert kan er dan een reden gegeven worden waarom?
Ik zit iedere keer reply's te geven en de volgende dag zijn ze weer verdwenen.
Het is namelijk makkelijker om te weten wat ik fout heb gedaan zodat ik niet iedere keer voor jan lul reply's geef, scheelt me ergenissen en tijd!
Zou kunnen dat er op sommige gebieden eerst posts moeten worden gevalideert door de admins, maar dat is niet aan mij om dat weten.
Is het niet het overwegen waard om een RSS-feed op FPM te creëren?
Met name over het bijhouden van de laatste produktinfo van Alpeco en andere bedrijven, dit met het oog op de snel veranderende collectie?
Misschien dat dit echt iets is voor de jongste internetgebruikers onder ons, maar je weet maar nooit.
Nee daar beginnen we niet aan
Omdat je dan straks met 80 polls per onderwerp zit.
En daarbij " zoals jij het aangeeft" wil je toch argumenten horen, waarom er een bepaald pakket aangeschaft moet worden....lijkt mij dat je niks hebt aan een poll, die totaal geen argumentatie heeft
Ik mis (sinds kort) een overzichtje van welke leden aan het chatten zijn, vond ik wel handy, zien wie er in de chat box zit.. groetjes, Roel.
ik mis eigenlijk niet egt veel, op de oud en nieuw filmpjes na, deze zijn aleen in oktober enzo te downloaden wat ik erg jammer vind
ik mis eigenlijk niet egt=echt!!!!! veel, op de oud en nieuw filmpjes na, deze zijn aleen in oktober enzo te downloaden wat ik erg jammer vind
Volgens mijn staan ze gewoon online hoor.
Jij zal wel niet verrder scrollen dan je neus lang is.ush:
Off topic :
Ga even boven in je scherm en klik op MOVIES. Daar staan ze gewoon tussen:idea:
Cris
On topic...