wat kan ik vewachten ?

Tony

Administrator
Medewerker
ok ik ben erweer en nu heb ik wat meer info :)

falcade 90 s
torrent 90 s
flower exhibition 88s (filmpje)
silver crosette / red tail 300s
golden/purpletail 600
color pearl to crackling 1000 s

http://video.google.nl/videoplay?docid=-1515770252653582605&q=flower+exhibition+88s

daar heb ik dan een filmpje van kunnen vinden maar wat kan ik van de andere verwachten ?

Ik weet bijna zeker dat er van de meeste artikelen filmpjes hier online staan.
Zoek even in de movie database.

Freddy

Registered User
Neem aan dat je op zoek bent naar de filmpjes hiervan.
Misschien ff de search functie gebruiken?!

van de 6 soorten vuurwerk die je noemt heb ik alleen ervaring gehad met de color pearl to crackling 1000 s.
Zeer leuk blok met afwisselende effecten en duurt lekker lang. Kijk wel uit met sommige uitschieters...heb het wel eens meegemaakt dat er sommige shots afwijken van richting. maar met voldoende afstand kan het geen kwaad.

ajo

fireworkfreak19

Registered User
k ik heb inderdaad gwn de dearch functie gebruikt maar word daar niet veel weizer van heb daarna nog ff op google video wezen searchen daar had ik dat filmpje dan vandaan

maar bedankt voor de info :)

vonk

FPM Moderator
Medewerker
k ik heb inderdaad gwn de dearch functie gebruikt maar word daar niet veel weizer van heb daarna nog ff op google video wezen searchen daar had ik dat filmpje dan vandaan

maar bedankt voor de info :)

ik snap dat je met de search niet wijzer word als ik je typ werk zo zie(con)

de search functie is type fout gevoelig.. misschien een tip?

Laatst bewerkt door een moderator:

koen0s

Registered User
Ik heb met behulp van de search, over 1 pot, wel wat nuttige informatie gevonden:

artnr. 26421 Falcade: W-shape batterij met zilveren glitterende treurwilg boeketten.

(zie dit topic)

Gr. Koen

Bovenaan