Wat kan er beter of veranderd worden ?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tony

Administrator
Medewerker
Als ik via het menu'tje alle forums als gelezen wil markeren, blijft het dropdown menu niet staan. Ik moet dan de muis ingedrukt laten om het voor elkaar te krijgen. Niet onoverkomelijk, maar dacht meldt het ff.

Dit is inderdaad een bekend probleem.
We zullen er in het nieuwe jaar aan een verbetering werken.Tot die tijd kan je helemaal onderin het forum net boven de WHO IS ONLINE strook ook een link Mark forum read aanklikken.

blackpowder

Registered User
3630-wat-kan-er-beter-of-veranderd-worden-fpm.jpg

Hier in deze balk zou een tab moeten zitten met de laatste posts.
Deze heb ik helaas weg geklikt.
zou hier ook eens naar gekeken kunnen worden hoe ik deze instelling weer terug krijg ?

3631-wat-kan-er-beter-of-veranderd-worden-fpmgoed.jpg

Zo hoor de pagina er uit te zien en linksbovenin is dan te kiezen of je 5/10/25/50 posts wil zien en of je de balk wil verwijderen en ik heb perongeluk op het verkeerde geklikt en verwijderd.
mvg blackpowder

Bijlagen

• FPM.jpg
    FPM.jpg
    152,7 KB · Weergaven: 86
  • FPMGOED.jpg
    FPMGOED.jpg
    133,3 KB · Weergaven: 81
Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Waarom is er eigenlijk geen Offtopic gedeelte ? waar men over andere zaken kan praten dan vuurwerk ?

Zit jij te wachten op gesprekken over Oma's fiets of de nieuwe Happy Hardcore MP3's?
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je dit wilt op een serieuze maar o zo gezellig vuurwerkwebsite.

Galaxis

Registered User
Zit jij te wachten op gesprekken over Oma's fiets of de nieuwe Happy Hardcore MP3's?
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je dit wilt op een serieuze maar o zo gezellig vuurwerkwebsite.

Ik kan mij wel voorstellen dat niet alle onderwerpen gewild of gewenst zijn op een goed lopend forum als deze. MAar wellicht een gedeelte voor de wat serieuzere zaken in het leven ? Het was maar een idee. Ik snap jouw standpunt wel Tony , helemaal.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik kan mij wel voorstellen dat niet alle onderwerpen gewild of gewenst zijn op een goed lopend forum als deze. MAar wellicht een gedeelte voor de wat serieuzere zaken in het leven ? Het was maar een idee. Ik snap jouw standpunt wel Tony , helemaal.

Als de mensen het willen dan doen we dat maar ik geloof niet dat het echt zo gewild is.
En je zoiets doet dan kunnen de mods die het nu gewoon normaal hebben weer strak aan de bak en dat voor iets wat niet echt over vuurwerk gaat.

blackpowder

Registered User
jaaaahhh het topic ben jij links of rechtsdragend?? :p:p onee serieuzere dingen zei je toch..

maar een steuntopic voor de gasten in het glazen huis voor een goed doel zou niet verkeerd zijn toch ;)

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Je kan ook een klein offtopic gedeelte doen en een x aantal moderators daarvoor aanstellen die alleen die topic in de gaten houden.
Ik mis het niet op FPM, mijn offtopic ei kan ik op WVC wel kwijt.

zink905

Registered User
Nou nou dit vind ik toch wel vreemd. Als ik naar het forum ga wordt ik door google gewaarschuwd? Klopt volgens mij helemaal niks van?
Safe Browsing
Diagnostische pagina voor freakpyromaniacs.com/forum

Wat is de huidige vermeldingsstatus voor freakpyromaniacs.com/forum?
Site is vermeld als verdacht - het bezoeken van deze website kan schade aan uw computer veroorzaken.

Een gedeelte van deze site is in de afgelopen 90 dagen 4 keer vermeld op basis van verdachte activiteit.

Wat gebeurde er toen Google deze site bezocht?
Van de 24 pagina's die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, resulteerde(n) 7 pagina('s) in het downloaden en installeren van schadelijke software zonder toestemming van de gebruiker. Google heeft deze site het laatst bezocht op 2012-05-23 en het laatst verdachte inhoud op deze site aangetroffen op 2012-05-23.
Schadelijke software wordt gehost op 1 domein(en), waaronder file2store.info/.

Deze site is gehost op 1 netwerk(en), waaronder AS5580 (ATRATO).

Heeft deze site gefunctioneerd als tussenstadium met als resultaat verdere distributie van malware?
In de afgelopen 90 dagen leek freakpyromaniacs.com/forum niet te functioneren als tussenstadium voor het infecteren van enige sites.

Heeft deze site malware gehost?
Nee, deze site heeft in de afgelopen 90 dagen geen schadelijke software gehost.

Hoe is dit gebeurd?
In bepaalde gevallen kunnen derde partijen schadelijke code toevoegen aan legitieme sites, waardoor wij dit waarschuwingsbericht weergeven.

Volgende stappen:
Ga terug naar de vorige pagina.
Als u de eigenaar bent van deze website, kunt u een recensie van uw site aanvragen met Webmasterhulpprogramma's van Google. Meer informatie over het recensieproces vindt u in het Helpcentrum voor webmasters van Google.

Tony

Administrator
Medewerker
Nou nou dit vind ik toch wel vreemd. Als ik naar het forum ga wordt ik door google gewaarschuwd? Klopt volgens mij helemaal niks van?
Safe Browsing
Diagnostische pagina voor freakpyromaniacs.com/forum

Wat is de huidige vermeldingsstatus voor freakpyromaniacs.com/forum?
Site is vermeld als verdacht - het bezoeken van deze website kan schade aan uw computer veroorzaken.

Een gedeelte van deze site is in de afgelopen 90 dagen 4 keer vermeld op basis van verdachte activiteit.

Wat gebeurde er toen Google deze site bezocht?
Van de 24 pagina's die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, resulteerde(n) 7 pagina('s) in het downloaden en installeren van schadelijke software zonder toestemming van de gebruiker. Google heeft deze site het laatst bezocht op 2012-05-23 en het laatst verdachte inhoud op deze site aangetroffen op 2012-05-23.
Schadelijke software wordt gehost op 1 domein(en), waaronder file2store.info/.

Deze site is gehost op 1 netwerk(en), waaronder AS5580 (ATRATO).

Heeft deze site gefunctioneerd als tussenstadium met als resultaat verdere distributie van malware?
In de afgelopen 90 dagen leek freakpyromaniacs.com/forum niet te functioneren als tussenstadium voor het infecteren van enige sites.

Heeft deze site malware gehost?
Nee, deze site heeft in de afgelopen 90 dagen geen schadelijke software gehost.

Hoe is dit gebeurd?
In bepaalde gevallen kunnen derde partijen schadelijke code toevoegen aan legitieme sites, waardoor wij dit waarschuwingsbericht weergeven.

Volgende stappen:
Ga terug naar de vorige pagina.
Als u de eigenaar bent van deze website, kunt u een recensie van uw site aanvragen met Webmasterhulpprogramma's van Google. Meer informatie over het recensieproces vindt u in het Helpcentrum voor webmasters van Google.

http://www.freakpyromaniacs.com/forum/website-en-forum-updates/37286-melding-malware.html

DJ-ArSoN

Registered User
Ik meld het nu toch maar eens, omdat het iedere mailupdate weer raak is :huh:
Als ik een mail ontvang waarin staat dat er een nieuwe reply in een topic gemaakt is, klopt de url nooit.
Dan staat er: Dit onderwerp is te vinden op:
http://www.freakpyromaniacs.com/for...com/forum/showthread.php?t=38224&goto=newpost

Lijkt wel of er een overbodige prefix ingesteld is, het eerste stuk "http://www.freakpyromaniacs.com/forum/" moet eraf, anders kom je via klikken alsnog niet bij het juiste forum uit.

painkiller

Registered User
Is het mogelijk de filmpjes op een andere manier te embedden? De meest recente Fpm films kan ik niet bekijken op de ipad.
Als het niet gaat is niet zo heel erg want ik kijk ook regelmatig via de pc maar ik denk dat voortaan veel bezoekers met een ipad kijken.

Tony

Administrator
Medewerker
Is het mogelijk de filmpjes op een andere manier te embedden? De meest recente Fpm films kan ik niet bekijken op de ipad.
Als het niet gaat is niet zo heel erg want ik kijk ook regelmatig via de pc maar ik denk dat voortaan veel bezoekers met een ipad kijken.

Kan jij mij een voorbeeld geven van een film die wel werkt en een film die niet werkt?
Want je kan op het forum films op twee manieren toevoegen dus ik wil even kijken welke optie niet werkt op de ipad.

mickeyzegtboem

Registered User
Misschien dat dit ook te maken heeft met een dingetje waar ik af en toe tegenaan loop?
Vooral de films van de laatste weken kan ik niet meer op full screen zetten, terwijl dit bij oude films wel kan.

zal hier ff een testje neerzetten...:

[video=vimeo;49520638]https://vimeo.com/49520638[/video]

mickeyzegtboem

Registered User
Bij mij is de onderste wel full screen te krijgen, bovenste niet.
Tevens verschilt het formaat.

@painkiller, kan jij een van beiden wel op de ipad zien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan