Wat kan er beter of veranderd worden ?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tony

Administrator
Medewerker
Anderen vinden dit niet vervelend?;)

Voor mij werkt het veel beter als ik zelf kan bepalen wanneer ik me berichten als gelezen beschouwd.
Zo hoef ik helemaal niets te missen. Ook niet als ik even weg moet, als de website even offline dondert of als ik gewoon geen zin meer hebt om te lezen maar de volgende dag gewoon verder wilt gaan waar ik gebleven bent.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb sinds gisteren twee optie's, namelijk: Today's posts (posts van vandaag) en new posts (die je nog niet hebt bekeken). Hebben jullie die optie niet?

Dit is inderdaad een standaard knop die ik even verstopt had, omdat deze samen hangt met de knop "wat is er nieuw" die nog geen functie heeft gekregen van Vbulletin. Je kan hier alle berichten zien van de afgelopen 24 uur.

gietjo

Registered User
Ik vindt het ook wel makkelijk als je hem hebt gelezen, dan verdwijnt ie, en plaatst iemand weer een nieuwe post, dat ie dan weer naar voren komt. Het was wel ffies wennen.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik zie geen sub-catagorien meer bij:
Consumenten Vuurwerk Nederland???

Zou jammer zijn als dat zo blijft.

We zijn aan het kijken wat het beste overkomt. De sub-forums zijn er nog wel.
Zodra je op een importeur klikt komt alles tevoorschijn, we willen het forum overichtelijker te maken en daarom heb ik het even zo neer gezet.

Tony

Administrator
Medewerker
Ja maar nu moet een keer extra klikken.. :hehe!:
Ben het wel met je eens dat het nu strakker oogt.

Ik denk dat de forum bezoekers soms niet weten waar ze het zoeken moeten.
Ze komen online en zien dan ineens tientallen forums en sub-forums. Ik denk dat het nu wat makkelijker zoeken is naar het forum van hun keuze. Maar we gaan het zien. Ik hoor graag de voor en tegens.

painkiller

Registered User
Quoten werkt bij mij sinds gisteren niet fatsoenlijk... Weet niet of er meer mensen last van hebben? Heb het op 2 verschilende pc's geprobeerd.

painkiller

Registered User
Vreemd, bij mij werkt het niet. Hij begint te laden maar er gebeurt niks. Wel als ik er zelf de tags omheen zet..
Thuis nog eens proberen

magnolia

Registered User
wat beter kan is het forum als gelezen markeren .
want als je dat wilt doen moet je zoals je wel weet met de muis naar instellingen .
als je dat doet krijg je een venstertje waar je het forum als gelezen kunt markeren .
goed dan ga ik naar beneden met de muis , maar als ik dat wil doen verdwijnt dat venstertje .
het is echt een heel gedoe voor dat me dat eindelijk lukt .
kant dat niet anders .
want dit is frustrerend

Tony

Administrator
Medewerker
wat beter kan is het forum als gelezen markeren .
want als je dat wilt doen moet je zoals je wel weet met de muis naar instellingen .
als je dat doet krijg je een venstertje waar je het forum als gelezen kunt markeren .
goed dan ga ik naar beneden met de muis , maar als ik dat wil doen verdwijnt dat venstertje .
het is echt een heel gedoe voor dat me dat eindelijk lukt .
kant dat niet anders .
want dit is frustrerend

Dit is ons ook opgevallen en zeer frustrerend.
Tot de tijd dat we hier een oplossing voor hebben kan je helemaal onderaan het forum dezelfde link gebruiken die in het midden staat.

Boyjeroen

Registered User
Ik mis nog een goede chat, zoals een IRC. Altijd makkelijk als je snel wat dingen wilt weten. Door middel van deze chat kan je dan snel aan die info komen door het gebruik van (info)botjes.
Laat ik nu net een IRC server bezitten met ook de (info)botjes :)
Misschien een optie om dit erbij te gaan gebruiken. Een voorbeeld van hoe dit samen is gevoegd met een forum zie je op Onweer-online en een voorbeeld van een IRC server kan je zien op railchat.nl

Groeten,
Jeroen (netwerk admin en botmaster railchat)

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Ik mis nog een goede chat, zoals een IRC. Altijd makkelijk als je snel wat dingen wilt weten. Door middel van deze chat kan je dan snel aan die info komen door het gebruik van (info)botjes.
Laat ik nu net een IRC server bezitten met ook de (info)botjes :)
Misschien een optie om dit erbij te gaan gebruiken. Een voorbeeld van hoe dit samen is gevoegd met een forum zie je op Onweer-online en een voorbeeld van een IRC server kan je zien op railchat.nl

Groeten,
Jeroen (netwerk admin en botmaster railchat)

Hoi Jeroen, we hebben dit een aantal jaar gehad maar er werd totaal geen gebruik van gemaakt. De shout die we nu online hebben word wel elke dag gebruikt en kan je ook schermvullend openen (zwarte pijl).

En eigenlijk is het hetzelfde als een chat toch?

Boyjeroen

Registered User
Hoi Jeroen, we hebben dit een aantal jaar gehad maar er werd totaal geen gebruik van gemaakt. De shout die we nu online hebben word wel elke dag gebruikt en kan je ook schermvullend openen (zwarte pijl).

En eigenlijk is het hetzelfde als een chat toch?

Min of meer het zelfde ja. Alleen heb je met IRC het voordeel dat je hier botjes in kan zetten met de nodige feeds van het forum en dergelijke. Met name de botjes maken of breken een chat kanaal. Ook kan je met de huidige (vernieuwde) applets een soort van shout maken en meer berijkbaar maken voor de wat minder bedeelden onder ons kwa internet kennis.
Met andere woorden je kan bij het openen van de site gelijk inloggen op de site als gast123 en het zelfde scherm gebruiken als nu gedaan word op de home pagina.

sprinkhaan

Registered User
Tijdens het schrijven van een reactie schiet soms de cursor terug naar het begin van de eerste geschreven regel.
Dan is het echt moeilijk om je stukje tekst af te maken om dat de cursor dan terugschiet.

Ik bedenk mezelf dat ik niet kan benoemen of het alleen met een bepaalde pc/laptop is of dat ik het op alle apparaten heb.

Tony

Administrator
Medewerker
Tijdens het schrijven van een reactie schiet soms de cursor terug naar het begin van de eerste geschreven regel.
Dan is het echt moeilijk om je stukje tekst af te maken om dat de cursor dan terugschiet.

Ik bedenk mezelf dat ik niet kan benoemen of het alleen met een bepaalde pc/laptop is of dat ik het op alle apparaten heb.

Ik denk dat het een instelling op je computer is want ik heb er nog nooit iets over gehoord of zelf meegemaakt.

GMP82

Zilveren Member
Als ik via het menu'tje alle forums als gelezen wil markeren, blijft het dropdown menu niet staan. Ik moet dan de muis ingedrukt laten om het voor elkaar te krijgen. Niet onoverkomelijk, maar dacht meldt het ff.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan