firewire
Registered User
Toch is het zo.Ik kan het mij niet voorstellen want dit laat F1 (CE) volgens mij niet toe.

Ik app je ff.
Toch is het zo.Ik kan het mij niet voorstellen want dit laat F1 (CE) volgens mij niet toe.
Hoe jij het schetst kan je op al het vuurwerk wel een NL (f1) gebruiksaanwijzing plakken.Doorgaans wel.
Maar ik bedoel: op 31-12 heb ik evt. te maken met boa en politie (en de buurt), en niet met il&t. Dan gaat het dus om de tekst op het vuurwerk, en niet om de inhoud.
Wellicht, maar ga ik niet doen. Echte F1 met CE uit het buitenland, daar gaat het mij om. Er is toch niet een verplichting dat je F1 per se in Nederland moet hebben gekocht?Hoe jij het schetst kan je op al het vuurwerk wel een NL (f1) gebruiksaanwijzing plakken.![]()
Niet persé maar wel officieel. F1 is danook een paar jaar geleden gedowngrade in NL t.o.v. sommige andere Europese landen.Wellicht, maar ga ik niet doen. Echte F1 met CE uit het buitenland, daar gaat het mij om. Er is toch niet een verplichting dat je F1 per se in Nederland moet hebben gekocht?
Met een Dymo label printer kan je leuke gebruiksaanwijzingen printen.Wellicht, maar ga ik niet doen. Echte F1 met CE uit het buitenland, daar gaat het mij om. Er is toch niet een verplichting dat je F1 per se in Nederland moet hebben gekocht?
Dat kan je opleuken met een Bugano fontein. Die kan je gewoon in Duitsland in de supermarkt halen.Zelfs met een verbod is f1 voor mij geen overweging waard.
Dat hebben we het 1e coronajaar wel gezien. Braaf alleen f1 afegestoken, maar jongens wat een saai oudjaar was dat