Wat is je eerste gedachte als je opstaat op 31 december?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pancake77

Registered User
Ben ik nou zo vreemd of heb ik meer controle over mijn impulsen? Overdag stook ik dus totaal niet :embarrased:

In de avonduren begint het pas echt te kriebelen en gaat wat klein grut eraan.
Mja het door de straten struinen met mijn rugzakje is dan al ook een aantal decennia geleden.

Heb wel vlinders in mijn buik als een klein kind 's ochtends de 31ste :lub:

bluebear

Registered User
Ben ik nou zo vreemd of heb ik meer controle over mijn impulsen? Overdag stook ik dus totaal niet :embarrased:

In de avonduren begint het pas echt te kriebelen en gaat wat klein grut eraan.
Mja het door de straten struinen met mijn rugzakje is dan al ook een aantal decennia geleden.

Heb wel vlinders in mijn buik als een klein kind 's ochtends de 31ste :lub:
ik snap dat sommige mensen niet meer met rotjes pijltjes etc. gezien willen worden maar steek je dan ook geen cruise rockets,binkies enz af?

Pancake77

Registered User
ik snap dat sommige mensen niet meer met rotjes pijltjes etc. gezien willen worden maar steek je dan ook geen cruise rockets,binkies enz af?

Het echt kleine grut komt er bij mij zowiezo niet in, in de uren voor 12ven gaat er zo nu en dan wat de lucht in zoals ik aangaf.
Aangezien ik verleden jaren dan een keus moest maken welke cake het werd, denk ik dat ik voor dit jaar wel gewoon een klein pakketje erbij neem om alvast los te komen.
Vind het zonde om voor 12ven al 200/500 grams te stoken.

Ja ik ben raar :p

Mr_Mascleta

Registered User
De allereerste gedacht is toch echt wel; " ik hoop dat het goed weer is vandaag"! En als het rolluik open gaat met bonkend hart kijken of het ook werkelijk zo is? Daarna zijn de gedachten hoe gaan we het dit jaar aanpakken?

ifeelfine

Registered User

haha ben op mijn 35e inmiddels de schaamte voorbij kan me echt helemaal geen ene ruk schelen wat anderen over mijn hobby denken, dus ik stook ook klein grut (en honderd+ singleshots) overdag

overigens dit jaar zal mijn eerste gedachte zijn: shit 200 oliebollen bakken vervolgens heb ik tot na het vuurwerk afsteken geen trek meer in oliebollen. Wel goed voor de lijn :D

sw0rdys

Registered User
waker worden met een fles wodka in de hand van de vorige dag ( enige manier om te kunnen slapen)
Hoofdpijn wegdrinken met koffie en een peuk dan zal het onderhand wel 05:00 zijn en dan ga ik alles verdelen in welke dagdelen ik wat aansteek ook al doe ik dat al 3 dagen lang.
Dan EINDELIJK! sprintje naar buiten en de buurt op stelten zetten

Poziloc

FPM Hangouderen
Eerst een bak koffie...peuk erbij...boterhammetje en dan lekker de eerste zenuwen plak kak richting Noordzee sturen.

camaro

Registered User
hier ook werken, 30ste nachtdienst nog wel!!!! dus de 31ste gaat deze jongen om 08:00 naar bed om hopelijk een powernapje te kunnen doen. gelukkig kan ik op mijn werk s'nachts wel mijn verslaving te lijf met een paar pijlen en fonteinen zodat ik s"ochtends niet bij de eerste knallen stijf in mijn bed zit.

hindoerol

Registered User
:tounge:begin met een heerlijk bakkie koffie, en vervolgens poets ik me de snavel af met een oliebol. en als ik dat op heb begin ik maar eens met een mooi rolletje

nero

Registered User
Heb ik alles? NEEEEEE moet toch nog dit en dat hebben... winkels zijn 08:00 open dus ben voor 10:00 wel terug :D
Sex niet vergeten, misschien kan het na vannacht niet meer :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan