Wat is je eerste gedachte als je opstaat op 31 december?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wjtv

Registered User
Wat ik denk: ben moe, draai me nog ff om. Dan dringt het door dat het de 31e is en hoop ik dat ik niet te laat ben. Dan toch er maar uit, ff pissen, koffie drinken, met moeite eten en dan genieten :D

Reinier22

Registered User
Als een gek uit bed en alles 100x nalopen of het klopt en dan wachten tot 10:00 ( wat eigenlijk zou moeten dan haha ) en dan los gaan.

jaco

Registered User
Wat ik dan denk: tering das vroeg; na een weekje buffelen in de vw-verkoop hakt die laatste dag er steevast enorm in.....

Vuurwerk023

Registered User
dan denk ik van yesss! met een heerlijk gevoel je bed uit eten laatste dingetjes voorbereiden dan naar buiten alles klaar leggen 10 uur project afsteken en dan kan het feest beginnen!

white thunder

Registered User
Pissen dan pretsigaret met bak koffie luisteren naar de knallen van de niet wachtenden en dan me realiseren dat het eindelijk weerrr zover is en dat t maar snel 10.00 mag worden en dan ook ff de straat wakkerder maken en attenderen met een loeiharde rol of mat dat de dag is aangebroken!!De dag die van alle mannen weer dat kleine opgewonden vrolijke enthousiaste ventje maakt :)

Laatst bewerkt:

Ischa

Registered User
Zoals elk jaar neem ik 4 dagen vakantie met oud en nieuw.
29e,30e,31,en de 1e.
Voor mij is het zoiezo dus al een kleine feestweek.
Ik struin winkels af naar producten die ik nog wil toevoegen aan mijn collectie, maak praatjes met diverse verkopers enz enz.
Dus eigenlijk heb ik mijn "wakker worden op 31 december gevoel" 4 dagen in mijn zak.
Neemt niet weg dat als ik mijn oogleden optil op de 31e en me relaliseer dat het weer zover is ,ik me weer voel als het kleine dat midden in het jaar sterretjes verkruimelde en in fontijngevormde wc rollen propte,zodat je wat kon wegstoken midden in het jaar:embarrased:

Kortom heerlijk!

Laatst bewerkt:

Mystifying Sage

Registered User
Gewoon zelfde als elke ochtend...

ff aan me kont en ballen krabben, daarna rustig plassen...vervolgens pot koffie en een peuk..
Om daarna lekker met de krant op een andere pot te gaan zitten...

Blitzknall2

Registered User
Al ben ik dan op 10 maart geboren,op die datum doe ik er al jaren niets meer aan.
Vier mijn 'verjaardag' al jaren op oudejaarsdag,werk op die dag niet meer,(tot 3 jaar geleden wel in de vuurwerkwinkel),
Om 10 uur steevast kick off....

Sta dus op met gevoel van ik ben jarig...

ExplodedManiac

Registered User
Ben dan zo blij, dat ik het liefst in mijn pyjama naar buiten ren.
Ga schreeuwen en juichen. En al helemaal gek stoken!:D

Gelukkig geen problemen om in slaap te komen :tounge:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan