Wat is je eerste gedachte als je opstaat op 31 december?

Status
Niet open voor verdere reacties.

-PTA-

Registered User
mijn eerste gedachte was:
oh shit this al 2 over 10! ben alweer telaat met me 10 uur project :sad:

Pyro030

Registered User
Gemengde gevoelens, ene kant is het zo weer voorbij, en aan de andere kant kan ik me helemaal op de hobby storten!

bluebear

Registered User
een mooi gevoel met een hoop projecten in het vooruitzicht.
het vuurwerk is dan al verdeeld en klaargezet dus het enige wat dan nog te doen is wachten op 10 uur.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Gemengde gevoelens, ene kant is het zo weer voorbij, en aan de andere kant kan ik me helemaal op de hobby storten!

Jij omschrijft het goed, je leeft er echt maanden en maanden naartoe... als de dag dan daar is ben je enorm blij dat het kan, maar je weet ook dat het snel voorbij is. Ik zelf heb als het donker gaat worden altijd dat gevoel heel erg, nog maar een paar uurtjes...
Begin januari is dan ook altijd rot!

magnolia

Registered User
ik als ik dan op straat sta wil ik nergens meer aan denken .
die 2 dagen daar voor zijn zwaar genoeg geweest , ik wil allee nog maar mijn hart luchten .

punt uit !!!!!

chooetfan

Registered User
ik slaap altijd tot 12 uur in de middag uit op vrije dage, maar als het 31 december is probeer ik gelijk als de wekker om 8.45 gaat eruit te springen zodat ik niet per ongeluk alsnog weer in slaap val en denk ik : yes oudejaarsdag!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Bij de eerste stukken vuurwerk is het altijd gewoon even wennen ja! Want het mag dan eindelijk gewoon!

Vuurwerkhal.nl

Registered User
Helaas slaap in die nacht nooit dus hoef ik niet op te staan, maar omdat je er als een zombie bij loopt kan je niet meer denken.
Misschien toch wel een beetje, maar dan denk je aan slapen.

lenny499

Registered User
Helaas slaap in die nacht nooit dus hoef ik niet op te staan, maar omdat je er als een zombie bij loopt kan je niet meer denken.
Misschien toch wel een beetje, maar dan denk je aan slapen.

Ik heb hier een oplossing voor gevonden:

Ga in de nacht van 29 op 30 december films kijken met vrienden, de hele nacht door.
Daardoor ben je 's avonds op 30 december zo moe, dat je gelijk in slaap valt!
Afgelopen jaar heb ik dit gedaan, en ik heb geslapen van 6 uur 's avonds tot 8 uur 's ochtends, toen mijn wekker ging.
Ik was heerlijk uitgerust 31 december!:embarrased:

Kobajo

FPM Filmer
Ik heb hier een oplossing voor gevonden:

Ga in de nacht van 29 op 30 december films kijken met vrienden, de hele nacht door.
Daardoor ben je 's avonds op 30 december zo moe, dat je gelijk in slaap valt!
Afgelopen jaar heb ik dit gedaan, en ik heb geslapen van 6 uur 's avonds tot 8 uur 's ochtends, toen mijn wekker ging.
Ik was heerlijk uitgerust 31 december!:embarrased:

Ik denk dat films kijken er voor Vuurwerhal(Frits) niet inzit de laatste drie dagen van het jaar. Dan is het alleen maar bikkelen.

mitchy112

Registered User
Ik kom niet in slaap vaak, maar als ik slaap en wakker wordt is het niet eerst vuurwerk. Nee, gewoon even douchen en stillaan denken hoe ik het deze dag weer ga aanpakken!

jetztgehtslos

Registered
De eerste gedachte op 31-12-2010 toen ik wakker werd was: verdorrie, ik heb spierpijn. Tweede gedachte: ik heb niet gesport dus dat kan niet. Derde gedachte en correcte conclusie: verdomme, ik heb griep.

En zo was het ook. Dus dit jaar maar eens anders aanpakken allemaal.

Kobajo

FPM Filmer
De eerste gedachte op 31-12-2010 toen ik wakker werd was: verdorrie, ik heb spierpijn. Tweede gedachte: ik heb niet gesport dus dat kan niet. Derde gedachte en correcte conclusie: verdomme, ik heb griep.

En zo was het ook. Dus dit jaar maar eens anders aanpakken allemaal.

Van jou had ik eerder iets in de trend van "jetzt gehts los" verwacht.

p-aart-y

FPM Hangouderen
Als ik moet werken: Pfff gaaaap nog even doorbijten.
Als ik vrij ben: Wat zullen we de komende uren eens gaan doen om de tijd te doden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan