Wat is je eerste gedachte als je opstaat op 31 december?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pyroboy

Registered User
Oliebollen bakken in de buitenlucht, af en toe een knalletje er bij.... bakkie koffie met een borreltje er bij.
Tegen schemer kleine zooi afsteken voor de kinderen.

LiquidShiva

Registered User
hoe laat is het?
waar is mijn vuurwerk?
staat alles op volgorde?
dan als een speer naar beneden, en mijn nieuw verworven schatten bekijken, blij als een kind koffie drinken, en de uren aftellen.

andre1

Registered User
eerst ff eten met mijn dochter,vrouw is aan het werk dan laptop aan en al mijn mede freaks hier op het forum alvast het beste wensen voor vanavond en dat er maar flink geknalt mag worden over een paar uurtjes
manen vanuit een donker utreg veel lol vandaag op onze dag kijk uit [sloop niks]maar dat doen wij freaks toch niet
en op naar 10.uur
andre

Richardus

Registered User
eerste gedachte: "verrek, ben ik toch nog weer in slaap gevallen" na ik vanaf 3uur iets van dik 2 uur had wakker gelegen
tweede gedachte: "shit, het heeft gedooid; nu is ipv de perfecte ijsbaan voor grondbloemen enzo de straat een vieze natte drab :( "
derde gedachte: "koffie!"

KoenL

Registered User
Oei ik sta op, kijk naar buiten...en ik zie mist. Hopelijk gaat dat snel weg trekken, want dat kan ik uiteraard niet gebruiken!

zwelgje

Registered User
elk jaar komt dat kleine kind weer in mij naar boven...... pijn in mijn buik van de spanning en dan snel kleren aan en knallen maar!!

vuurwerktomw

Registered User
Ik werd wakker met buikpijn, beetje zenuwen. Het is hier perfect weer, geen mist, klein briesje ( niet te veel ). Witte wolken, maar voor vanavond is mist voorspelt T.T. Nu een boterham naar binnen werken en wachten op 'n vriend van me die hier om precies 10 uur voor de deur staat. :D

USRRobiwan

Registered User
Rond 8 uur wakker geworden tegen mijn vrouwtje aan gekropen. Van één komt ander... daarna opgestaan, gedouched. 09:50 uit raam van appartement gekeken. 10:01 hoorde ik de eerste knalbak in de verte afgaan. Bling op balkon gegooid als response, vond het te weinig dus ook maar een toffee op balkon. aah heerlijk hoe die balustrade na trilt. Kruitstress relief...

Zo meteen stevig ontbijt maken. Gebakken ei met spek en tomaat, zal waarschijnlijk tot 23:00 enige vaste voedsel zijn wat ik er in krijg. Daarna naar de bouwmaat spullen halen; rol ductape, schilderstape en plastic wigjes (om 2 potten in V formatie te zetten). Alufolie rollen halen bij deka (om potten te ontdoen van plastic bovenkant en daarvoor in de plaats alu folie. Verder op de dag met vuurwerk in de weer en de kids in de gaten houden.

Lange dag te gaan dus :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan