Wat is je eerste gedachte als je opstaat op 31 december?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Zoals elke dag: Ik wil erin blijven, wil slapen, mhh.

En vervolgens: Maar moet snel zijn, wil ook lekker gaan stoken...

Lastige keuze, agh dan maar ff ontbijten en douchen en vroem na buiten xD

quexx

Registered User
Wakker worden douchen en bedenken hoeveel bier en champagne er moet gehaald worden.. en op weg naar de supermarkt uitkijken voor rondschietend vuurwerk

marlboro20

Registered User
Ik word wakker, ga plassen, sta dan op uit bed en denk:
Die volgorde had anders gemoeten!!!:wink::wink::wink:

En dan meteen bewust zijn van de mooiste dag van het jaar!!!!!!
Joepie!!!!!

sebastiaantje

Registered User
YES, yes en nog eens yes!!!!!!!!!!!! Koffie, eten, sigaretje en VUURWERK! Eindelijk de dag der dagen aangebroken en lekker losgaan met al mijn vuurwerk!

Gr

jetztgehtslos

Registered
Het ligt eraan hoe goed ik slaap. De afgelopen jaren heb ik goed geslapen dus dat was mooi.
Als ik wakker word, dan denk ik eigenlijk niets. Ik sta gewoon op. Afgelopen jaar als eerste de wekker uitgezet aangezien die niet meer nodig was. Het volgende wat ik dacht voor ik ging plassen was: zijn mijn broertje en zijn vriendje al op of kan ik (half)naakt naar het toilet om mijn behoefte te doen?

boozebelly

Registered User
Mijn eerste gedachte? Dat is simpelweg pure blijdschap :happy:

Normaal gesproken ga ik er om 07:30 al uit (Alleen vorig jaar had ik me verslapen tot 09:30) en die dag sta ik altijd op met een grijns van oor tot oor.
Dan ff snel douchen, aankleden en naar de bakker op de hoek lopen voor ontbijt.
En wat ik dan het mooiste vind is om lekker te ontbijten voor de TV en alle journaals even bekijken om te zien wat hun te melden hebben over vuurwerk en natuurlijk de weerberichten even te zien.
Dan gaat de radio aan op de Top2000, kruip ik fijn achter de laptop om FPM even door te lopen, de sfeer van de anderen even mee te maken en daarbij paf ik veel te veel sigaretten weg tot 10:00 uur.

stumpertje

Registered User
Ik zal waarschijnlijk eerst naar de buren moeten lopen rond 10 uur voor een goed gesprek voordat ze de politie bellen ivm overlast.

marlboro20

Registered User
Ik zal waarschijnlijk eerst naar de buren moeten lopen rond 10 uur voor een goed gesprek voordat ze de politie bellen ivm overlast.

Kijk dat vind ik nu verstandig!!!! Gebak mee, bak koffie en hun gsm's en vaste telefoon onklaar maken hahahaha.
Nee, serieus goed om vanaf nu al langzaam ze laten wennen aan het idee. En hoe meer ze het horen vooraf hoe meer het vaak meevalt op de dag zelf.....

Ik heb hier de mazzel dat als ik buiten ga stoken de buurjongens erbij komen en dan heet het niet meer stoken maar "ouderlijk toezicht"!!!!! Haha, ze moesten eens weten van wie die écht harde knallen komen.........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan