Wat is je eerste gedachte als je opstaat op 31 december?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lenny499

Registered User
Wat is je eerste gedachte als je opstaat op 31 december?
Bij mij is het zoiets van;
Eindelijk, de dag der dagen is eindelijk aangebroken:wink:

Its Timeee!!

Tony

Administrator
Medewerker
HONGER!!

ik_heb_honger.jpg

LOGAN S

Registered User
het eerste wat ik denk hoe gaan we het allemaal dit jaar weer voor elkaar spelen of word het zoals de laatste jaren bergen vuurwerk over en stoken als een gek..............................

Sweet Laker

Registered User
Het eerste waar ik aan denk is: Koffie met drie boterhammen 2 belegd met Sandwich Spread en 1 met een banaan. Daarna ben ik een beetje wakker geworden en komt langzaam het besef dat de mooiste dag van het jaar weer is aangebroken :D

Tijn96

Registered User
als ik wakker word dan stroomt de adrenaline in 1x door heel m'n lijf en stuiter ik naar beneden om nog vlug een boterham in m'n mikkie te proppen en daarna m'n spullen te pakken, klaar te zetten en dan kom ik er pas achter dat het pas 8.30 is ipv 9.55u dus ga ik nog een tijd tv kijken terwijl ik stront ongeduldig zit te wachten totdat het eindelijk tijd is en dan ga ik los. en als het dan afgelopen is dan kijk ik met een goed gevoel terug over oud en nieuw 2010/2011 hoop ik

barroci

Registered User
wat me eerste gedachten zijn op 31 december? :wink:
yes om 10.00 even losklappen hier in steensel.
maar eerst me dochtertje de fles geven. :embarrased:
me vriendin is 27dec uitgerekent van onze dochter lenny.
en dan me 2 zoontjes en me eigen, voorzien van boterhamen en drinken.
en dan zal het wel 10.00 zijn.
dan voor het huis de straat op. :tounge:
en lekker even flink hard en lang knallen :tounge: lenny, wij met ze 3 :)
dus wordt voor ons een mooie maand lenny.
met 31 december, een mooie laaste dag van 2010, om af te sluiten.:hehe!:

gr barroci cioa. :smiling:

Laatst bewerkt:

Red Eagle

Registered User
Zo nu eerst een bavaria!!!

Nee waarschijnlijk is mijn eerste gedachte ..GVD.PIEP !!!! ik woon in Duitsland.

En moet dan dus nog tot een uurtje of 23 wachten voordat ik de eerste stukken vuurwerk kan afsteken.
Helaas heeft Duitsland niet de Nederlandse gekheid omtrent vuurwerk en moet ik dus wachten.
denk zelf dat ik om 9:30 in de auto stap en zo,n 25 km ga rijden om zo vervolgens in Nederland uit te komen en alsnog om 10:00 kan knallen.

gietjo

Registered User
Dat kan maar 1 ding zijn: Shit!! Weer te laat!!!!

I agree.

Ik kan dan wel een freak zijn,maar, ik slaap dus echt wel uit. Mis dus ook het grote 10 uur. (al hoor ik wel iets in de verte),
maargoed, het eerste wat ik dus denk als ik wakker word op 31-12: PISSEN!!!!!!!!!!!!!!!!

thunderflash

Registered User
Het eerste wat ik denk...It's D-Day en dan ga ik mijn matten projectje afsteken(na een goed engels onbijt) om de buurt attent te maken op de day of madness.

shadow13

Registered User
Zal wel iets in de trant zijn van: Pissen,Koffie,Eten,Vuurwerk.Afhankelijk van hoe laat ik wakker wordt kan de volgorde iets verschillen,maar pissen blijft wel op 1 staan:hehe!:

Jean Cross

Registered User
Lol, ook ik zal 10:00u missen vanwege slaapgebrek.. weet nu al dat ik weer als een gek mijn projecten aan het afmaken ben rond 04:00u de 30ste... dus mijn eerste gedachte zal zijn....

KOFFFFFFFFFFFFFFFFIE.!!!!!!!!!!!

Daarna nog een bak....
En nog 1...
Paar oliebollen...
red bulletje.....
en dan eindelijk na een klaagzang van mijn neefje van 11 toch maar eindelijk de deur uit en met een Silver Salutje de suffe buurt opschudden.!

(afgelopen jaar mijn neefje ook tot 11:00u laten wachten voordat hij zijn eerste vuurwerk mocht afsteken... sadistisch.! :p)

Quadriffis

Registered User
Mijn eerste gedachte is ongetwijfeld: "Wat is het jaar weer verschrikkelijk snel omgegaan, en wat is er weer ontiechelijk veel gebeurt" en vervolgens sta ik even still bij diverse gebeurtenissen van het afgelopen jaar. En dan televisie aan en even het nieuws kijken en tevens de laptop aan om dezelfde reden. Naar alle waarschijnlijkheid dan hier op het forum rondkijken!!!

smilli

FPM Filmer
jaaa eindelijk de dag der dagen aangebroken en dan vanaf 8 tot 10 zenuwachtig langs mijn collectie heen en weer lopen:tounge:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan