Wat is er aan de hand!!??

bob1

Registered User
Re: Thank You Button

Beste medefreaks,

Wat is er allemaal gaande? De R is nog niet in de maand hoor!

De een loopt te zeiken dat hij of zij, niemand kan bedanken, de ander het tegenovergestelde. Of deThanks knop die te groot is. De volgende over kruitgewicht in een tube die wel 1 gram meer of minder is. Over een rol die harder, zachter dikker of dunner is geworden. De kleuren van de wikkels ineens een andere kleur hebben aangenomen. Of het verschil geeft tussen de legale handel en de verboden handel en wat dat dan wel niet in euro's scheelt. Of wat dacht je van het mouwen over of een stuk vuurwerk dat nat is geworden en dat het nu net jouw treft! Of een nozlle van lood of aluminium is of helemaal niet aanwezig! Kleuren van een pijl, opdruk, lengte van de stok enz, enz.

Kom op zeg, we zijn allemaal mensen met een eigen mening, maar respecteer elkaar a.u.b.?

De laatste dagen niets anders dan elkaar alleen maar afzeiken waardoor het plezier in het bezoeken van de site beduidend begint terug te lopen. In ieder geval bij mij!

Je hoeft niet alles te geloven maar met een beetje zoeken (onderzoeken)(search) voordat je reageerd op een thread, kan je een heleboel onnodige posts voorkomen. Wil je iemand bedanken, dan doe je dat gewoon lekker. Juist als jij vind, dat je er waardevolle info door hebt verkregen. Verder kan je ook nog Pm-en. Dan hou je de threads ook nog eens schoon en vecht je het achter de schermen maar lekker fijn uit!

Bob1:w

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Wij worden er zelf ook een beetje moe van. Het lijkt wel of helemaal niks meer goed is. Misschien komt het wel omdat de mensen teveel van het goede te zien krijgen op onze website. Het lijkt wel of iedereen het maandelijks probleem van de vrouw heeft overgenomen. Ik hoop ook dat dit gezeik snel ophoudt want het gaat echt allemaal helemaal nergens over.

Laatst bewerkt door een moderator:

harrieboem

Registered User
Helemaal mee eens.
Laat inderdaad deze site schoon zodat wij niet elke keer tegen het gez.... aanlopen als we zittende , liggende of staande deze leuke site bezoeken.
Geef elkaar voor mijn part je msn adres telefoonnr. of wat anders of spreek af in de kroeg en ga onder het genot van een cola of biertje dit soort discussies aan.

Feuerwerk

Registered User
Helemaal mee eens.
Laat inderdaad deze site schoon zodat wij niet elke keer tegen het gez.... aanlopen als we zittende , liggende of staande deze leuke site bezoeken.
Geef elkaar voor mijn part je msn adres telefoonnr. of wat anders of spreek af in de kroeg en ga onder het genot van een cola of biertje dit soort discussies aan.

Of spreek af tijdens een show kun je gelijk je mening met de praktijk vergelijken :w

Zena Rulez

Registered User
Iedereen wil z`n eigen verhaal en problemen voorleggen voor oplossingen/reacties.

Helaas krijg je dan dit soort discussies/reacties.

FPM, ga zo door zou ik zeggen, en laat de gasten die het hier niet naar hun zin hebben, links liggen!

Bovenaan