Bij deze een film van dit geweldige knalfeest, waar je alles net ff beter ziet
De film van Sander zelf dus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Thanks ! Tijdje hebben we inderdaad dat kanaal gehad op YouTube. Ik zal eens kijken of ik alles naar freakpyromaniacs op YouTube kan uploaden! Thanks voor het delen van de video.Bij deze een film van dit geweldige knalfeest, waar je alles net ff beter ziet
De film van Sander zelf dus
Kan die van fpm niet vinden.
Misschien heeft @Tony hem nog ergens?
Verder kwam ik dit filmpje tegen in het topic bij de buren.
Cultureel zeer verantwoord inderdaad, in principe nog wel gaaf ook, maar het is net als een schilderij van Karel Appel, interressantdoenerij, totaal niet aan mij besteedt
Deze show kan ik me ook nog ontzettend goed herinneren. lange, lange files op de snelweg voor mensen die hierbij wilde zijn..
edit: zie dat FPM zelfs nog een topic ervan heeft. Daarin zegt iemand ook: 1,5 uur in de file gestaan.
Was dat niet Turis, tijdens het goudbeeld?En jaar later was er een schieter die de 12/16 inch wat lager liet exploderen.
Yep! mijn eerste Turis en avondshow van Fallas. We stonden helemaal vooraan.Dat staat mij ook bij...was dat niet in 2007 ?
Heb het opgezocht, was in 2006.
Vlak voor de finale werden ook nog een paar dikke Italiaanse cilinders geschoten, waarvan er 1 erg laag opende.
Heb hier nog een FPM dvd van gehad.
Klopt, dat is ook zo, eerst ging het mis met de gouden brocades.
Later in de show ook nog 1 of 2 peonies, die single na Spaanse meerslagen werden geschoten.
En vlak voor de finale ging er nog een Italiaanse cilinder vlak boven de buis open.
Is hier ook nog een topic over. https://freakpyromaniacs.com/index.php?threads/castillo-pirotecnia-turis.6570/
Het gaat hier over 2006.Heb helaas een paar weken terug al die dvd's weggedaan...deze zat er ook tussen.
Die film doet het helaas niet meer in het topic..Klopt, dat is ook zo, eerst ging het mis met de gouden brocades.
Later in de show ook nog 1 of 2 peonies, die single na Spaanse meerslagen werden geschoten.
En vlak voor de finale ging er nog een Italiaanse cilinder vlak boven de buis open.
Is hier ook nog een topic over. https://freakpyromaniacs.com/index.php?threads/castillo-pirotecnia-turis.6570/
Het gaat hier over 2006.Heb helaas een paar weken terug al die dvd's weggedaan...deze zat er ook tussen.
Klopt.Heb het opgezocht, was in 2006.
Vlak voor de finale werden ook nog een paar dikke Italiaanse cilinders geschoten, waarvan er 1 erg laag opende.
Heb hier nog een FPM dvd van gehad.