Wat is de beste cake met Falling Leaves??

Booomy

Registered User
De titel zegt het al. Wat vinden jullie de mooiste cake met Falling Leaves.

Wil namelijk volgend jaar dit effect in me show doen alleen heb ik geen enkele ervaring met cakes die dit effecten hebben. Ik weet er wel een paar te vinden in de product database maar hoor graag uit "eigen" ervaring.

Red Eagle

Registered User
Leuk topic.

Vind het zelf een mooi effect maar meestal zijn deze cake toch aan de hoge kant kwa prijs.
daarom heb ik er waarschijnlijk nog nooit een besteld.
Heb dit jaar ok lang getwijfeld over de Spring flowers A: aan de dure kant en B: vond ik de cake te snel maar dat hoort waarschijnlijk bij die cake omdat anders het effect niet goed uit komt.
Is mischien ook een effect wat door al het andere geweld niet goed meer opvalt.
Ben wel van plan om op mij volgende lijstje meer cakes met bijzondere effecten te zetten zoals oa de Wasp.
Vind deze dus wel mooi http://www.freakpyromaniacs.com/forum/oriental-collection/26094-spring-flowers.html
De waaier cake met falling leaves en fluiters vind ik ook mooi maar weet zo niet meer welke dat is.

Laatst bewerkt:

Booomy

Registered User
Ben ik helemaal met je eens Red Eagle. Ik vind de meeste cakes ook wat aan de prijzige kant. Daarom hoop ik hier de mooiste prijs kwaliteit verhouding cake te vinden.

Was eerst niet zo fan van dit effect maar na het zien van meerder films ben ik er toch wat enthousiaster over geworden. Ik had voor het eerst een show gedaan maar wil voor volgend jaar er een paar rustige moment in verwerken. Zo wil ik ook inderdaad de Wasp er tussen doen maar na het zien van de FPM 12 uur show vond ik de Falling Leaves er tussen er mooi uit zien.

Had de Spring Flowers op een demo gezien en zag er goed uit. Al moet ik zeggen dat ik een waaier cake met dit effect ook wel mooi vind. Ben benieuwd of iemand weet welke cake je bedoeld. Want het klinkt erg goed.

shinji

Moderator
Medewerker
Ik vind de Falling Leafs van Mercurius een echte topper. De beste leafs zitten echter in de Big Fantasy van Frits, man, dat lijken wel dennenappels zo vol.

Laatst bewerkt:

bridge

Bronzen Member
Ik vind split decision van Rubro en de golden wave w blink en falling leaves Van Caffa de twee beste. Mooie effectcombi, waardoor het leaves effect beter tot zijn recht komt. m

Booomy

Registered User
Helemaal mee eens. Deze in combinatie met de Jewel in the Crown is voor mij 1 van de toppers op de Nederlandse markt.
Ik heb ze er elk jaar weer bij.

Dat is inderdaad een mooie combi Tony. Vraag me alleen af. Ik heb nog nergens een dealer gezien die deze collectie aanbied met een mooie korting. Iemand een idee??

Bovenaan