Wat een weertje he? Gelukkig is het niet 31 december...

nismo

Registered User
Als we de weermannen moeten geloven.
De Amerikanen voorspellen voor de winter 2013 in met name december vooral veel kou. De temperaturen met koele nachten zullen in de min gaan. De Engelse UKMO of te wel United Kingdom Met Office voorspelt een hogedruk blokkade boven Ijsland, hierdoor is er kans op koud winterweer met regelmatig sneeuw en vorst. De Duitsers voorspellen ook een winter sensatie voor de winter 2013. Het KNMI heeft zich nog niet uitgelaten over de wintervoorspelling voor December 2013. Piet Paulusma zelf verwacht ook een koudere winter dan normaal, maar een Horror winter 2013, 'nee'.
Dan de voorspelling van Paragnost J.C van der Heide. Hij heeft in zijn voorspellingen voor de winter 2013 - 2014 aangegeven dat hij verwacht dat de winter van 2013 2014 zeer streng zal worden. Volgens paragnost J.C. van der Heide kunnen we een zeer strenge winter tegemoet zien, waarbij hij zelfs vergelijkingen trekt met de ijstijd. Wanneer deze voorspellingen uitkomen, dan gaat de winter van 2013 - 2014 waarschijnlijk behoren tot de top tien van de strengste winters aller tijden

Winter begint 21 dec dus dan zou het koud moeten worden 31 dec :embarrased:

Booomy

Registered User
Ik heb 3 jaar geleden met mijn vriendin een huis gekocht. De afgelopen 3 jaar stak ik het vuurwerk gewoon bij mijn ouders af. Hun huis ligt aan een mooi plein waar het altijd 1 grote chaos is van vuurwerk. Dit jaar komen al mijn vrienden naar ons huis om oud en nieuw te vieren. Ik sta nu geregeld buiten op de straat (s'avonds) te kijken waar ik wat ga neer zetten als het eenmaal zo ver is haha. Ik heb er steeds meer zin in!!

mat96matje

Registered User
Hoop zelf dat het niet sneeuwt. Moet namelijk een kleine 240 km rijden op de 28e voor bestellingen en om bij m'n stookmaat te komen. Droog, Graad of -3 a-5 met een zuchtje wind. Mutsje op, sjaal om en gaan met die banaan!

joszie

Zilveren Member
Hoop zelf dat het niet sneeuwt. Moet namelijk een kleine 240 km rijden op de 28e voor bestellingen en om bij m'n stookmaat te komen. Droog, Graad of -3 a-5 met een zuchtje wind. Mutsje op, sjaal om en gaan met die banaan!

Sneeuw hoeft van mij ook niet. Lichte vorst zou fijn zijn. Ik zie het wel. Het is jaren geleden dat het dit weertype was met de jaarwisseling. Het vuurwerk gaat hoe dan ook de lucht in

passion fruit

Registered User
Eigenlijk hebben we nu al 3 jaar achter elkaar slecht stookweer gehad op de 31ste dus ik denk wel dat de vuurwerkgoden ons dit jaar gunstig gezind zijn.
Lets expect the worst but hope for the best.

SrCl2

Registered User
De ouverture van afgelopen Dag der Dagen. Hoor de wind waait in de microfoon:

Om over de regen nog maar te zwijgen...

smilli

FPM Filmer
Ben er niet te vaak mee bezig maar als ik denk wat een heerlijk winter weer is het vandaag(zonnetje, windkracht 1, licht vriezen)denk ik toch wel altijd: laat het met oud&nieuw alsjeblieft dit soort weer zijn!

stefantvs

Administrator
Medewerker
Pfff laten we hopen dat het niet zo mistig wordt zoals gisteren. Kon echt bijna niets meer zien buiten :-(

Weet nog wel een paar jaar terug , zag alleen wat lichtflitsen in de lucht :-(

Bovenaan