Wat doe jij om de tijd te doden??

joszie

Zilveren Member
WErken, werken, werken. Dit jaar zelfs op de 31e (nog nooit gebeurd in mijn leven). Heb het niet kunnen omgooien. was liever gaan werken op 1e kerstdag, maar nee, dan MOET je verplicht vrij zijn... grmbl..
In vrije tijd bezig met een Franse cursus (thuisstudie) aangezien ik vanaf maart daar 8 maanden woon en werk.
Verder natuurlijk enkele demo's de komende tijd.

Gave folder heb je gemaakt. Heb je de namen ook allemaal zelf verzonnen?

Davis

Registered User
Ja ik heb alles zelf verzonnen, vind t zelf maar een prutswerkje maar mooi dat de reacties zo positief zijn ^^

@Joszie: Krijgen we denk ik allemaal wel eens mee te maken, werken op de 31ste. Het zou verboden moeten worden... :mad:

Ghasper

Registered User
Hoef de tijd niet echt te doden, die gaat mij eigenlijk af en toe te snel (niet voor de 31ste dan, dat kan me niet snel genoeg gaan). Allereerst werken, werken en nog eens werken. Maak zo'n 50/60 uur in de week afgezien van het thuiswerk. Daarnaast wordt ik in April papa, dus moet ik nu babykamers, kinderwagens, badjes en weet ik veel wel niet voor troep uitzoeken samen met het vrouwtje. En durf maar eens nee te zeggen tegen een zwangere vrouw, je kop gaat eraf.......
Verder heb ik nog een PS3 die stoffig staat te worden wegens tijdgebrek, een Golf MKII GTI16V (niet zo'n kermisattractie maar een wolf in schaapskleren) en zit ik in het bestuur van 2 verenigingen en tot slot vaar ik af en toe met een sleepboot voor een zeilvereniging voor kampen, en allerhande hand en spandiensten voor de gemeente Haarlem. Dit allemaal naast de grote hobby van vuurwerk uiteraard. Al met al best druk kan ik je vertellen.

astronaut123

Registered User
HALO reach call of duty black ops dit geweldige forum bezoeken. Eind november als alle krantjes binnen zijn selecties maken en dan 100 en 1 x veranderen. Het hele huis op de kop zetten op zoek naar een ouwe grondbloem of kanonslag en die dan gniffelend stiekem in de overdekte vuurkorf gooien. En de half/eind december stijf staan van de kruitstress en de laatste 2 dagen gewoon alles bekijken ophalen voelen en proberen veel te slapn want dat gebeurt de 31ste niet veel.

Astro

Bovenaan