• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

SHOW Wassenaar 13-08-25

Wassenaar 13-08-25
Geplaatst Door Firewebs
Wassenaar
woensdag, 13 augustus, 2025 - 22:00
Tot: woensdag, 13 augustus, 2025 - 23:00
(Aangepast aan tijdzone: Europe/Amsterdam)
Categories

Aankomende data
All times have been adjusted for the timezone: Europe/Amsterdam

Dit evenement is verlopen en heeft nog geen datums

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Datum: 13 augustus 2025
Plaats: Wassenaar
Provincie: Zuid Holland
Locatie: clubhuis en het parkeerterrein, Wassenaarse Golfclub Rozenstein
Tijd: 22.00
Waarom: Opening feestweek
Schietbedrijf:
Wat:
 
Had nog de hoop dat ze vanaf een andere locatie zouden schieten. Want door de ratio afstand <-> kaliber staat deze laag op het lijstje te bezoeken showtjes.
Dus als ze dit jaar geen shells meenemen, mag je wel een verrekijker meenemen. Enige hoop die je nog kunt hebben is dat ze van hun gekooide producten af moeten.
 
Had nog de hoop dat ze vanaf een andere locatie zouden schieten. Want door de ratio afstand <-> kaliber staat deze laag op het lijstje te bezoeken showtjes.
Dus als ze dit jaar geen shells meenemen, mag je wel een verrekijker meenemen. Enige hoop die je nog kunt hebben is dat ze van hun gekooide producten af moeten.
Twijfel ook om te gaan.
Vroegááh gingen er nog wat wat klein kaliber shells de lucht in. Geen idee of we dat vanavond nog te zien krijgen.
 
Back
Bovenaan