Wasp

DioR

Registered User
Helemaal mee eens Donald... heerlijke cakejes dit.
Heb ze met 3 tegelijk in mn showtje geschoten, en ik en het publiek vonden het een succes.
Beelden volgen nog.

Ben wel benieuwd naar de beelden. Vraag me namelijk af of het effect slechter word als er meerdere cakes tegelijk worden geschoten.
Ik had vroeger ook een paar hummer cakes. Dacht dat die van lesli waren. Kan mij ook stierlijk vergissen en had ik gewoon wat anders. Alleen het geluid komt me wel heel bekend voor van vroeger...

vincer

Registered User
Ook ik had er 3 in mijn showtje staan, en kreeg hier lachende reactie's op. Na de show kreeg ik vraag de vraag wat voor vuurwerk nou dat grappige geluid gaf. Vele mensen hadden dit effect nog nooit gezien/gehoord.

Jean Cross

Registered User
In tegenstelling tot de nieuwe Witchcraft, verkies ik toch weer de Wasp. Niet omdat ik prijs/aantal schoten ga vergelijken, maar vind de opbouw van de Wasp gewoon beter. Blijft voor mij een ongelovelijk goedkope topper.

Zoals hierboven: de Rip Rap was er eerst als 500 grams hummercake, maar die was schreeuwend duur. Deze daarintegen niet... is gewoon een apart (en wellicht dan ook duurder) effect.

Laatst bewerkt:

bridge

Bronzen Member
In tegenstelling tot de nieuwe Witchcraft, verkies ik toch weer de Wasp. Niet omdat ik prijs/aantal schoten ga vergelijken, maar vind de opbouw van de Wasp gewoon beter. Blijft voor mij een ongelovelijk goedkope topper.

Zoals hierboven: de Rip Rap was er eerst als 500 grams hummercake, maar die was schreeuwend duur. Deze daarintegen niet... is gewoon een apart (en wellicht dan ook duurder) effect.

Ik ben ook hummerfan en zal dit jaar weer heel wat wasps het licht doen zien. Publiek vind t geweldig. Ook de rio de Janeiro is erg gaaf in de straat. Net weer een ander geluid, maar erg krachtig. Wel een vrij dure cake, maar beter duur dan niet te koop, zei mijn opa altijd.

bridge

Bronzen Member
Ben wel benieuwd naar de beelden. Vraag me namelijk af of het effect slechter word als er meerdere cakes tegelijk worden geschoten.
Ik had vroeger ook een paar hummer cakes. Dacht dat die van lesli waren. Kan mij ook stierlijk vergissen en had ik gewoon wat anders. Alleen het geluid komt me wel heel bekend voor van vroeger...

Van Lesli is goed mogelijk. Dat is de Tornado (new spirit).

funkie x

Registered User
het is en blijft een geweldig potje. dit zie je zeker niet vaak in je straat en als je er 3 of 4 tegelijk heb je gegarandeerd een spektakel aan geluiden in de straat. en voor de prijs hoef je niet te laten liggen.

ga er ook maar eens een paar op mijn lijstje zetten! :)

KruitFreak

Registered User
Ik had er vorig jaar eentje afgestoken voor de deur en het is echt een toppertje.
Heerlijke hummers voor een zacht prijsje. Dit jaar wil ik er een aantal tegelijk doen, lijkt me echt geweldig!

mrfire

Registered User
Ik zag ook de de Witchcraft van wolf ook een hummer cake en die lijkt mij nog beter dan de wasp en heeft 45 shots. een meer krachtiger hummer effect lijkt het heeft de de Witchcraft ! wat vinden jullie ervan?

Jean Cross

Registered User
Hummereffect van beide is hetzelfde, alleen de opbouw van de cakes is verschillend en het aantal schots. De Wasp vindt ik qua opbouw gewoon beter, maar smaken verschillen ;)

Bomber68

Registered User
Was verrast door dit potje. Verwachtte er niet veel van, maar hij was heel gaaf. Hummers deden het uitstekend en een leuk tempo. En daarbij nog leuke geluiden ook!

joszie

Zilveren Member
Bij mij viel ie een beetje tegen. had er twee. Hij duurt te kort (maar dat is een kwestie van meerdere kopen) maar de hummers deden het niet goed, er knalden er teveel ipv hummen

Bovenaan