Waslijn project 2013-2014

GMP82

Zilveren Member
Hierbij dan mijn eerste (eenvoudig) bewerkte projectfilm.

[video=vimeo;83292170]https://vimeo.com/83292170[/video]
(op moment van posten nog ca 30min in de wacht)

Er was een heel plan over wat waar moest hangen en hoe lang e.e.a. moest duren. Helaas kwam het er op neer, dat het vlug vlug opgehangen moest, omdat het maar bleef regenen/miezeren. Door het gehaaste ophangen en wellicht ook door de regen, zijn er diverse overgangen niet goed gegaan, dus die heb ik handmatig opnieuw aan moeten steken. Zo'n 10% was helemaal niet af gegaan.

Wel een project dat voor herhaling in aanmerking komt!

Meer info, foto's en meer filmmateriaal ervan, volgen nog.

Moontan

Moderator
Medewerker
Heerlijk om naar te kijken. Het is een keer wat anders dan het geweld rondom de zware cake,s
Jammer van het weer, dat breekt je in dit soort projecten op.
En inderdaad, je hebt er heel wat tijd ingestoken.
En niet voor niets want het blijft gaan om het afsteken en genieten.
Ik heb dat door jouw film zeker gedaan. thanks for sharing

joszie

Zilveren Member
mooi gedaan. Erg netjes. jammer als een project niet in 1x doet wat je graag zou willen. zeker niet als je er zoveel tijd in hebt zitten.
Ik weet hoe het voelt. 5 uur bezig geweest om een showtje voor te bereiden, toen bleek op het moment supreme dat er te weinig power was (iets te enthousiast dingen aangesloten haha).

AWG

Registered User
top-project!!!:hehe!:, en wat een gave dingen blijven die original knalbloemen toch ook he.

en jammer van de regen inderdaad maarja al met al is het toch nog best goedgekomen.:smiling:

funkie x

Registered User
jij komt altijd met leuke projecten en dit is ook weer een topper!! die grondbloemen met knal zijn inderdaad top!!
leuk om te kijken !!

GMP82

Zilveren Member
Dank voor de reacties so far :)

Er zit inderdaad erg veel tijd in. Aanvankelijk was het de bedoeling om er nog meer tijd in te stoppen (lees: nog meer tollen doorlonten) maar dat is er door omstandigheden/tijdgebrek niet van gekomen. Maar goed, dat komt wel weer in een volgende editie. Heb ook nog genoeg astro-magic-whips liggen, dus dat komt helemaal goed.

GMP82

Zilveren Member
P1120599.JPG

P1120592.JPG

P1120593.JPG

P1120594.JPG

P1120595.JPG

P1120596.JPG

P1120597.JPG

P1120598.JPG

GMP82

Zilveren Member
Tweede camera:

[video=vimeo;84534846]https://vimeo.com/84534846[/video]

Volgende keer hopelijk er (op tijd) aan denken aan een andere camerapositie..

magnolia

Registered User
lekker heftig allemaal .
een tip gebruik die speciale aansteek fakkels .
op die manier heb je de boel sneller weer op de rit .

GMP82

Zilveren Member
Die had ik ook (zie fonteinenproject), maar voor langduriger projecten heb je er dan al meerdere nodig.
En zo'n creme brulee brander zou het ook heel snel moeten kunnen doen ;-)

Ach een pauze is jammer maar geen drama...

Bovenaan