Wanted

FPM ProductBOT

Registered User
1851_Wolff_DynastyProfessional_Wanted_new_2011_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Wanted[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1851[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 6,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]84 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]7[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]7 shots, 84 gram, 15 seconde,fel oplichtende oranje staarten met haarde burst en verschillende boeketen. [/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 22/11/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]
Movies

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Dim

Product Beheer
Medewerker
Voor dat geld een heel leuk product... Mooi ook om wat doorlont projectjes mee te maken. De tail vind ik wel goed overkomen op het filmpje...

magnolia

Registered User
hmmm ik zou hier geen project mee willen maken .
want die palmen blijven achter die dikke crackling verstop .
maar ik zou hem wel weer kopen voor er bij .
en mocht dan toch beter scoren dan ik dacht is altijd nog een volgend jaar

KoenL

Registered User
WOW! 7 euro?! Een schitterende tail met een boeket waar je U tegen zegt. Niet heel vol, maar wel groot! Zeer geschikt voor een project

Michel_G

Zilveren Member
Ben het volledig eens met bovenstaande positieve reacties!

Echt heerlijk blokje voor dat geld! Mooie volle tails, goede burst en spreiding en keurig effect! Wordt een must have blokje om in meervoud te schieten voor mij! Fijn!

DioR

Registered User
Deze ga ik ook onthouden. Nu worden projectjes toch wel leuk aangevuld met cakes die niet alleen goed zijn, maar ook lekker geprijsd.

jetztgehtslos

Registered
Nog steeds bijna een euro per schot. Denk dat er producten zijn met betere verhouding, maar ook veel potten met minder scherpe verhouding. Voor 1 euro per burst vind ik dit wel goed.

Er zouden meer producten met deze prijs kwaliteit verhouding moeten zijn.
Maak er een 19s versie van en dan zou je op ongeveer 19 euro uitkomen. Kijk eens wat er voor 19s potten onder zou zitten en hoeveel er boven.

Prima!

DioR

Registered User
Het word langzaam aan maar moeilijk om nog iets te vinden dat onder de euro per shot zit.
Bijna alles wat ik tegenkom is een euro per shot.

jetztgehtslos

Registered
Het word langzaam aan maar moeilijk om nog iets te vinden dat onder de euro per shot zit.
Bijna alles wat ik tegenkom is een euro per shot.

*Hint* Heavy serie van Rubro *Hint*

En verder goed rondzoeken naar budgettoppers. Gewoon even prijs door het aantal schoten tellen en kijken of dat overeen komt met de uitwerking en je eigen verwachting. Heavy 3 potjes, om zo maar wat te noemen, zitten allemaal onder de euro per schot en zijn bij uitstek toppers alhoewel ze niet maximaal afgevuld zijn.:hehe!:

Tony

Administrator
Medewerker
*Hint* Heavy serie van Rubro *Hint*

En verder goed rondzoeken naar budgettoppers. Gewoon even prijs door het aantal schoten tellen en kijken of dat overeen komt met de uitwerking en je eigen verwachting. Heavy 3 potjes, om zo maar wat te noemen, zitten allemaal onder de euro per schot en zijn bij uitstek toppers alhoewel ze niet maximaal afgevuld zijn.:hehe!:

Que uitwerking hebben deze cakes wel allemaal kleinere effecten!

Bovenaan