Wanneer begin jij met bestellen van het vuurwerk?

rodepo

Registered User
5 januari was m'n eerste bestelling.
Ik bestel eigelijk een beetje het hele jaar door. Het word wel altijd een puzzel met afhaaltijden bij de verschillende winkels.

Z@P

Registered User
Gezien de prijsontwikkeling de laatste jaren is mijn aankooppatroon veranderd. Normaal bestelde ik richting einde van het jaar maar dit jaar voor het eerst al in januari een bestelling gedaan. Dan zijn er echt scherpe prijzen en kun je met wat speurwerk leuke artikelen vinden, koopjes topic hier helpt daar ook bij

Richardus

Registered User
Het meeste voor de zomer in ieder geval, outlet (bewezen producten dus) en acties daar. Dan is het nog enigszins betaalbaar. In november nog vaak openingsdeals en black Friday acties waar er vaak nog wel een (vaak nieuw) bakkie bij komt. Eind november eindejaarsuitkering worden de meeste fontein inkopen mee gedaan, daar vind je eerder in het jaar toch vrijwel geen acties mee.

Knettermans

Bronzen Member
Dit jaar was dat op 2 januari, het moment dat een van mijn favoriete winkels open ging. Vervolgens koop ik de producten die ik op m'n lijstje heb staan zodra ze beschikbaar zijn en daardoor had ik het overgrote deel in het eerste deel van het jaar al besteld. Ik koop vooral bewezen producten maar in deze tijd pak ik dan ook wel eens wat mee van de nieuwe producten en tot het einde van het jaar af en toe nog eens iets als het een hele mooie aanbieding is of een vernieuwend product.

SrCl2

Registered User
Ik moest het even opzoeken, maar mijn allereerste (en waarschijnlijk ook enige) vuurwerkbestelling heb ik op maandag 19 februari 2024 om 18:19 uur verricht.
Maar niet getreurd, want net als voorgaande jaren ga ik ook dit jaar weer op 30 december op strooptocht! 🧨

Bijlagen

• Vuurwerkbestelling SrCl2 (2024).JPG
    Vuurwerkbestelling SrCl2 (2024).JPG
    54 KB · Weergaven: 8
Bovenaan