Wanna Have (nieuw 2010)

Tony

Administrator
Medewerker
Wanna Have in het kort
  • Importeur: Wolff vuurwerk
  • Artikel nummer: 1670
  • Categorie: Cakes
  • Lijn: Dynasty Collection
  • Adviesverkoopprijs: €
  • Netto Kruitgewicht: 500 gram
  • Aantal schoten : 192
  • Effect:

Wolff_freak7

Registered User
als ik zo de geruchten lees over deze cake komt die niet in de losse verkoop?
maar is het meer een probeer project van wolff net zo iets als de Gaint?

polleke45

Registered User
denk ik ook 192 shots en 500 gram is zeker weer zo'n romeinse kaars ballen achtig ding kan erg leuk zijn als er geen idioot hoge prijs aanhangt.

bridge

Bronzen Member
Ik vind t een echte topper. Doet denken aan de super 500. Denk dat ie iets beter is. Toch blijft t jammer dat we niet een 500 grammer krijgen met alleen maar snelle z-shape comets.

elgielo

Registered User
pffffffffffffffff wist niet dat papier zoveel koste tegenwoordig!

Ronduit belachelijk dit. hoop dat niemand hier intrapt! zelfs de helft van het geld zou nog veel teveel zijn

bridge

Bronzen Member
Ik hoop juist wel dat de buurman hier in trapt. En dat ie dan denkt, keb nou toch iets, daar kan bridge nooit tegenop! hihi

Davis

Registered User
Wat je voor 150 euro al niet kan halen dat dit potje met flair overtreft. Belachelijk dat men nog steeds zoveel geld durft te vragen voor nog geen halve minuut vuurwerk. Ik werk voor dat geld wel drie volle dagen!

Quadriffis

Registered User
Ik hoop juist wel dat de buurman hier in trapt. En dat ie dan denkt, keb nou toch iets, daar kan bridge nooit tegenop! hihi

haha, en het vuurwerk van de buurman is altijd mooi want je kunt gratis meekijken...

Heb eigenlijk toch liever dat mn buurman 3-4 top cakes koopt voor hetzelfde geld!

polleke45

Registered User
haha, en het vuurwerk van de buurman is altijd mooi want je kunt gratis meekijken...

Heb eigenlijk toch liever dat mn buurman 3-4 top cakes koopt voor hetzelfde geld!

Alleen als het andere top cakes zijn die jij niet hebt.
Over deze cake: tja de prijs had ik in een eerdere post al voorspelt ben wel benieuwd waar deze verkocht word.

britain

Registered User
Absoluut een mooie cake! Ik kan niet anders zeggen. Echter de prijs is gewoon weer lachwekkend. Daar koop je toch liever 5 andere dikke potten voor..

USRRobiwan

Registered User
169_11.gif

Bovenaan