Walibi Show van Broekhof

Cameo

Registered User
Prima vastgelegd Sisser :amuse: Het was genieten hoor. Ze hadden het heel goed opgezet. Alleen jammer van de soms wat lange pauzes tijdens de op dat moment juist opgevoerde muziek. En het beeld van dat reuzenrad, voorzien van spuiters en draaiers is er één die ik niet snel zal vergeten. Erg creatief verzonnen en leuk uitgewerkt. Top! :cool:

GMP82

Zilveren Member
Bedankt voor de film sisser. Jammer dat de camera nogal wat moeite had met de geluidsopname.
Vind het (vooral in het begin) maar een matige show. Zoals gezegd, veel pauzes en qua synchronisatie liet het ook wat te wensen over. Maar goed, voor de aanwezigen toch leuk om even mee te pakken na de demo.

sisser

Registered User
Bedankt voor de film sisser. Jammer dat de camera nogal wat moeite had met de geluidsopname.
Vind het (vooral in het begin) maar een matige show. Zoals gezegd, veel pauzes en qua synchronisatie liet het ook wat te wensen over. Maar goed, voor de aanwezigen toch leuk om even mee te pakken na de demo.

Het was niet mn cam die moeite had met het geluid, de speakers stonden te vervormen. Verder waren de aanwezige freaks allemaal enthousiast over de show. Tony hoorde ik zelfs zeggen dat als er zo wordt geschoten hij vaker consumenten shows zou gaan bekijken. Mn filmpje zal de show vermoedelijk geen recht doen.

Ik heb ook genoten Cameo en wat je zegt over dat reuzenrad sluit ik me helemaal bij aan.

Laatst bewerkt:

san quinton

Registered User
Wat ik begreep is hij gewoon door Wijnand Wagenvoort geschoten. Misschien dat de vergunning op Ron zijn naam is, dat weet ik niet.

Wijnand werkt veel met en voor Ron.
Ron de Koster heeft de vergunningen en dergelijke geregeld, Wijnand Wagenvoort heeft de demo geschoten.:blink1:

Bovenaan