Walhalla H

FPM ProductBOT

Registered User
IS2105H_Original_Thor_Walhalla_H_new_2011_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Walhalla H[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Original Fireworks[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Original Cakes[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]Is2105H[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 27,50[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]450 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]8/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]20[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Brocade crown to red with golden tail, brocade crown to green w/ golden tail, brocade crown to blue w/ golden tail.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Moontan

Moderator
Medewerker
Erg mooi deze cake. Bestaat uit voornamelijk de effecten tail en strobe.
Lijkt mij een aanrader. Iemand die hem live gezien hebt een mening over deze cake?

gizmo75

Registered User
Volgens mij is dit de Walhalla E! (OP HET FILMPJE VAN RACEMONSTER)

Dat klopt, hij heeft een foutje gemaakt en per ongeluk 2x hetzelfde filmpje geupload. Dat kan gebeuren.

Hierbij mijn filmpje van de Walhalla H, uit de losse hand gefilmd tijdens de ZENA Original Demo afgelopen avond in Laakdal (België):

Laatst bewerkt:
Bovenaan