Waarschuwing naar de andere members

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vavoom

Registered User
Wat een zwaar verhaal over de movie onze webmaster heeft de film bewerkt en crazy-fireworks er afgehaald.

Ik heb toestemming om de film te plaatsen op onze site,waarom belt hij niet even,hij heeft van de week een mail gestuurd dat de film mooi was geworden,maar hij was wel verbaasd dat zijn logo er niet bij stond.

Nu gaat hij hier op het forum er een punt van maken dat zijn logo er niet bij staat.

Als hij wil dat de movie van de site afgaat moet hij maar even mailen of bellen,maar hij vergeet er ook bij te vertellen dat een mooie plek had gekregen om te filmen,dit gaat mijn een beetje te ver,wel allees doen dat ze een mooie film kunnen maken en dan krijg je dit gezeur over een logo wel of niet op de movie.

Crazy-fireworks wilden ook eens bij ons bedrijf komen kijken en filmen voor zijn web-site,dit heb hen toegezegt,maar hij heeft bij mij het kruit verschoten op deze manier.

Groeten

Hey, chill, 500 gram,

er wordt nog helemaal niets gezeurd. Zeker niet door Chainthunder1, die heeft hier gewoon een vraag gesteld en om informatie gevraagd. Weliswaar wordt die vraag in deze thread alleen redelijk uitgebreid behandeld.

Moraal van heel de thread was o.a. dat het het beste was als i even contact op zou nemen met jullie.

Son-T

Registered User
Tuurlijk heb je toestemming om hem te plaatsen .Maar niet in bewerkte versie.
Daarvoor had je toestemming moeten vragen bij de filmer.
Ten 2e maakt ie er niet een punt van ,maar stelt ie hier de vraag hoe zijn rechten zijn in dit geval.Dus ik snap het bezwaar niet zo.
Die jongen doet niets verkeerds ..de webmaster deed dat wel.
Voortaan zullen goede afspraken (desnoods op papier )deze situaties uit de wereld helpen.
Wat ik zie bij zo'n situatie is dat er 2 mensen tevreden zouden moeten zijn en nu is het er maar 1 ..in voordeel voor Katan.
Voor Katan is het pure reclame zonder logo van de filmer ..dus benadeel je de filmer vind ik.......

*******EDIT******************************
Zag post 20 te laat .....is dus uit de wereld.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor al jullie reactie, ik begrijp goed wat 500gram bedoelt.

heb Ronny Vos net opgebeld en hebben het bij gepraat. Hij heeft diegene die de film bewerkt heeft al ge-emaild.

ik zelf maak geen bezwaar dat de film bewerkt is dat is geen punt en verder de copyright zal wel erop geplaatst worden en verder ben ik weer tevreden en Katan Vuurwerk hopelijk ook.

Fijne pinksteren weekend.

P

poziloc

Guest
Bij deze sluit ik het topic en mischien had je dit eerst persoonlijk moeten oplossen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan