'Waarschijnlijk te laat om onrustige jaarwisseling te voorkomen'

joszie

Zilveren Member
Heerlijk hoe de zogenaamde bestuurders van dit land ondertussen toch wel wat zweet op de rug krijgen.

Als deze jaarwisseling als een veldslag in de boeken komt, is het volledig te danken aan deze incompetente mensen.

En maar recht proberen te praten wat krom is.

shinji

Moderator
Medewerker
Tis allemaal zo dubbel. Liefhebbers die massaal kutfontijntjes en knetterlintjes gaan kopen om er volgens de regels nog wat van te maken, wijkagenten die hopen dat er gewoon gestookt gaat worden omdat ze dan hun werk van de laatste jaren niet verloren zien gaan, opgefokte jeugd die nu de kans zien om er weer eens een ouderwetse puinhoop van te maken. Zeg t maar! ik weet t verder niet, maar het eentweetje van groenlinks en de vvd gaat volgens mij niet de gewenste uitwerking hebben

Rob29081981

Registered User
Maar waarom niet gewoon een plek waar de gemeente een vuurwerkshow neer zet en dat als een kleine oplossing ziet en misschien de ergste onrust weg zal halen. En ja het zal misschien weinig uithalen voor de rest van de jaarwisseling maar beter iets dan niets. En over onze regering kan ik niet veel zeggen dat naast de grootste familie van Nederland de tros er ook een grootste kinderopvang van Nederland bestaat genaamd het cabinet oftewel onze regering

mickeyzegtboem

Registered User
Maar waarom niet gewoon een plek waar de gemeente een vuurwerkshow neer zet en dat als een kleine oplossing ziet en misschien de ergste onrust weg zal halen. En ja het zal misschien weinig uithalen voor de rest van de jaarwisseling maar beter iets dan niets. En over onze regering kan ik niet veel zeggen dat naast de grootste familie van Nederland de tros er ook een grootste kinderopvang van Nederland bestaat genaamd het cabinet oftewel onze regering

Heel simpel, alle vuurwerkevenementen kunnen vanwege Corona regels niet doorgaan. Zelfs privé vuurwerken (bruiloften) worden de vergunningen van ingetrokken.

Pyromaniac 1975

Registered User
Nederland veranderd op oudjaarsavond deels in stratego, lekker rellen en ordediensten uitdagen.
Zou er niet raar van op kijken dat er zelfs wedstrijdjes gaan ontstaan wie er de meeste ME kan raken met wat dan ook.
Als ik de geruchten moet geloven veranderen diverse wijken/plaatsen in ware slachtvelden en bereid men zich voor op echt extreme confrontaties met politie en ME.
Ik ben echt benieuwd naar de verslaggeving en nieuwsberichten op 1 januari.
Eén ding is zeker, deze jaarwisseling zal de boeken in gaan met waarschijnlijk de meeste rellen, brandstichtingen, branden, gevechten, vernielingen, burgerlijke ongehoorzaamheid, alcohol misbruik, misdaden en wat zo al niet meer.

En dat met de complimenten van diverse partijen welke voor het verbod hebben gestemd.

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Als al die mensen die dus dat willen veroorzaken dit nou eens doen bij de politici en haters die ons land hebben vermoord, zou t zinvol zijn. Nu moeten duizenden burgers onnodig lijden. Wat alleen meer haat veroorzaakt.

Bovenaan