Waar zitten de Dealers?

Red Eagle

Registered User
Vroeg me af of er niet een lijst samengesteld kan worden
met allle vuurwerk dealers erop.

Zodat het in een oogopslag overzichtelijk te bekijken valt.
Weet nu door alle nieuwe Dealers en collecties echt niet meer wie waar zit en met welke collectie.
Ook al weet je op dit moment de dealer waar je heen wilt maar kan hem niet vinden omdat je simpel weg niet weet waar zijn verkoopunten allemaal zitten.

Ben me ervan bewust dat bijne elke dealer hier op de site ook zijn verkoopunten vermeld ( al dan niet aangevuld door de freaks) maar denk zelf dat het nog overzichtelijker kan

Andere ideen zijn welkom

Laatst bewerkt:

rodepo

Registered User
dealers zijn op de verkoop sites te vinden, dan heb je gelijk merk en dealer in een klap.
alleen nu nog de dealers die meerdere importeurs gebruiken, daar zal een ljist inderdaad handig voor zijn.
startpagina is ook aardig kompleet

Schuim

Moderator
Medewerker
Dat is dus ook weer niet helemaal waar.
Ik kan me herinneren dat ik met regelmaat die sites ben afgeweest, en dan niet kon vinden waar de dealers zaten.

Maar een mooie centrale lijst waarbij ze op provincie en dan plaatsnaam van A tot Z zou ik zelf ook wel heel graag willen, want ook hier op FPM kun je nog lang niet alle dealers vinden.

Het is ff een werkje, maar eigenlijk zo gepiept.
Helemaal met hulp van de importeurs.

Schuim

Tony

Administrator
Medewerker
Uiteraard zijn dit dingen waar wij backstage ook over na denken en vaak een discussie hebben gevoerd. In tegenstelling van wat schuim beweert is het wel ene gigantisch werkje en niet zo gepiept. Daarbij moet je er rekening mee houden dat je dat elk jaar helemaal na moet kijken want er zijn constant verschuivingen bij de winkeliers. En daar ligt ons probleem. Is het een eenmalig werkje en het jaar erna alleen maar bijvullen met de nieuwe winkeliers dan is het geen probleem.

Dan is er nog een probleem. Probeer maar eens aan lijsten met dealers te komen.

Red Eagle

Registered User
Uiteraard zijn dit dingen waar wij backstage ook over na denken en vaak een discussie hebben gevoerd. In tegenstelling van wat schuim beweert is het wel ene gigantisch werkje en niet zo gepiept. Daarbij moet je er rekening mee houden dat je dat elk jaar helemaal na moet kijken want er zijn constant verschuivingen bij de winkeliers. En daar ligt ons probleem. Is het een eenmalig werkje en het jaar erna alleen maar bijvullen met de nieuwe winkeliers dan is het geen probleem.

Dan is er nog een probleem. Probeer maar eens aan lijsten met dealers te komen.

Ok moet ik hieruit concluderen dat het niet haalbaar is?
Zou wel erg mooi zijn als er een soort lijst komt die Schuim aangeeft waarbij de dealers van A tot Z op staan.

Begrijp dat dit veel werk oplevert maar dan is het in een klap een stuk overzichtelijker.Dat aanvullen zou dan eventueel kunnen gebeuren door de leden zelf mits gecontroleerd door de mods.

De lijsten met dealers staan nagenoeg al hier op de site alleen gaat het mij erom dat ik door de dealers het bos niet meer zie en ik niet weet wat ze verkopen.

Is er niemand creatief met Words:blink1:

Dealer Collectie Adresgegevens

Tony

Administrator
Medewerker
Het grote probleem is nog altijd tijd!
We zijn wel met een aantal mensen aan het werk op deze website maar niet iedereen heeft de tijd om er constant mee bezig te zijn en eerlijk gezegd komen we nu ook al mensen tekort. Onze productdatabase pikt al heel veel tijd in. Dat is gigantisch veel werk. en we zijn op het moment ook bezig met een nieuw project waar ook zo een database aan vast hangt. En daarbij nog eens al het andere wat we doen.

Als we iets doen dan niet voor de helft maar voor de volle 100%. En ik denk niet dat we op dit moment ons 100% kunnen inzetten voor zo een dealers database. Al denk ik ook dat we niet van de importeurs lijsten krijgen met de winkels waar hun aan leveren.

Ps. vergeet niet dat het echt veel werk is om het naderhand allemaal weer bij te werken. Zeg dat je 1000 winkels hebt, deze 1000 moet je dan allemaal nakijken in de maand November. Zowel op de website van de winkel zelf als in je database.

Wil jij er aan beginnen Eagle ?

Red Eagle

Registered User
nee bedankt

Heb er inderdaad ook geen tijd voor
Snap wel dat dit erg veel werk is
misschien een idee voor later of voor iemand die er meer verstand van heeft dan ik en meer tijd.

kan van mij op slot

ceesvanoort

Registered User
ik ben een winkel

als er nu een mogelijkheid is om mijn winkel aan te melden
en dan zelf alle merken invoert

dan het jaar er op alle merken weghalen en de winkeliers zelf weer de merken in laten voeren

heb je niet alle winkels in nederland maar wel de gene met interesse voor vuurwerk en het nieuws

dat het veel werk is zie je op avp

daar klopt niks van winkels 2 maal er in ik ook in het verleden heb dat zelf weg laten halen en merken kloppen ook niet meer

voix

Registered User
Op star-fire hebben we al een dergelijk systeem ingevoerd; http://star-fire.nl/verkooppunten/map.php
Dit is enkel van B&W dealers en dat vormt al een overzicht van meer dan 100 dealers. Zoals Toon al aangeeft is het een enorm werk om een dergelijk systeem te onderhouden. Informatie verandert regelmatig en het aantal verkooppunten is enorm.
Daarnaast is onze database niet volledig. Ik denk dat het ook moeilijk word een volledige dekking te halen met een dergelijk systeem.

ceesvanoort

Registered User
Op star-fire hebben we al een dergelijk systeem ingevoerd; http://star-fire.nl/verkooppunten/map.php
Dit is enkel van B&W dealers en dat vormt al een overzicht van meer dan 100 dealers. Zoals Toon al aangeeft is het een enorm werk om een dergelijk systeem te onderhouden. Informatie verandert regelmatig en het aantal verkooppunten is enorm.
Daarnaast is onze database niet volledig. Ik denk dat het ook moeilijk word een volledige dekking te halen met een dergelijk systeem.

net even gekeken en mijn bedrijf staat er niet op
ik verkoop al 5 jaar space

koopt ook niemand bij b & w komt bij tuin vandaan

Bovenaan