Waar is Alpeco te koop???

Sharky84

Registered User
voordat ik me helemaal lam ga zoeken in belgie heeft iemand misschien sugesties....

Waar kan ik (niet al te ver over de grens) Alpeco producten kopen? En weet je een zaak, hebben jullie goede ervaringen met deze zaak???

En ben ik al niet te laat op mijn spul te importeren vanuit Belgie???

Alvast bedankt voor de reacties....

Greetzzz Sharky84

Tony

Administrator
Medewerker
Sharky84 zei:
Zover was ik al.....maar waar kan ik die vinden??? Ligt die ver over de grens???

Dan zou ik even kijken op hun site want daar staat voor 100% het adres bij.
Adres noteren >> www.ANWB.nl openen en daar de Europese routeplanner gebruiken en dan zie je gelijk waar het is en hoe lang je moet rijden.

Sharky84

Registered User
Thnx.....zijn er verder wat je weet nog wat "kleinere zaken" die handelen in alpeco spul???

Want ik ga niet het risico lopen om half belgie door te cruisen en dan aangehouden worden....ga in ieder geval even kijken of het ver van de grens af ligt....zoniet dan zo ik graag nog wat sugessties willen ontvangen!

Greetz en bedankt

Grizmo Raizor

Registered User
Sharky84 zei:
Thnx.....zijn er verder wat je weet nog wat "kleinere zaken" die handelen in alpeco spul???

Want ik ga niet het risico lopen om half belgie door te cruisen en dan aangehouden worden....ga in ieder geval even kijken of het ver van de grens af ligt....zoniet dan zo ik graag nog wat sugessties willen ontvangen!

Greetz en bedankt

Nee, er zijn er geen!

Schuim

Moderator
Medewerker
alpeco ligt een klein half uurtje rijden over de grens, in kapellen, vlak bij antwerpen.

er is altijd een kans om gepakt te worden, wil je dit niet, dan moet je simpelweg niet gaan, wil je dan toch graag die producten, koop ze bij iemand anders.

en alpeco producten, zijn alleen bij alpeco te koop.
want elke zaak, zijn eigen producten/assortiment.
(lochisch toch)

ik hoop dat het zo wat makkelijker voor je word.

voor verdere info, volg de informatie die je van tony hebt gekregen maar op.

( dacht trouwends aan de thread naam te lezen dat je alpeco wilde opkopen, mag je best doen, als je beter bent dan de opperbaas daaro )

greedings,
Schuim :w

Laatst bewerkt:

Sharky84

Registered User
Is me nogal geen inverstering...hahaha....maar in ieder geval bedankt...weet nu waar ik aan toe ben. Hoef niet verder te zoeken!

Ga het er maar eens op gokken denk ik! :p

Greetzzzz

Bovenaan