W-Kingdom

FPM ProductBOT

Registered User
4045_W_Kingdom_Groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over W-Kingdom[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Original Fireworks[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Original Cakes[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]4045[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 39,75[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]4/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]30[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]: Silver tiger tail to white blink
2: Big golden willow tail to golden willow
3: Big crackling tail to crackling chrysanthemum
4: Red tiger tail to red glitter[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 2/12/2015[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Ik hou der wel van:in love: Goed dat er een 2de film is, want bij de eerste verwaait het effect te veel.

bridge

Bronzen Member
Prima idee, maar de uitvoering vind ik niet overtuigend. Met name de grote hoogteverschillen tussen de tails zijn opvallend en maken dat het geheel niet goed oogt.

D

Deleted member 17038

Guest
Ik vind het mooi uitgevoerd en de prijs acceptabel. Iedereen zal zien dat het echt flink hard waait in de eerste film. En iedereen ziet waarschijnlijk ook dat het echt leuke show onderdelen kunnen zijn.
In je straat zullen ze sowieso wel opvallen aangezien het publiek deze stijl niet zo snel verwacht. De tails lijken vol en lekker fel. Hopelijk komen deze cakes ook naar de Nederlandse markt.

Laatst bewerkt door een moderator:

Moontan

Moderator
Medewerker
In potentie hele mooie cake,s met tails. Kwaliteit van de filmpjes laat te wensen over. Een eerlijk oordeel is daarom moeilijk.

painkiller

Registered User
In dit showtje komen ze allemaal aan bod:

De tails waren echt goed, het is alleen jammer dat het boeket niet van dezelfde kwaliteit is. Ik moet wel zeggen dat het er vanaf 30m toch wel goed uitziet.

DioR

Registered User
Dit zou toch ook gewoon op de NL markt te realiseren zijn? Volgens mij zijn het 500grams waaiers. En de prijs is helemaal oke. Natuurlijk snap ik als ze in NL verkocht zullen worden dit 80 euro zal zijn. Dus mijn voorkeur is misschien wel per stuk aan te bieden. Ik zou die 3e (crackling) wel willen hebben als voorstarter van de Crackling Chry....

Bovenaan