vw shop in Salou

zuen

Registered User
Klopt die was 18 euro maar ik mocht em voor 10 meenemen omdat ik voor meer dan 150 had gekocht zei die man.
Edit: de leeftijden waren verandert voor hou oud je moet zijn om vuurwerk te kunnen kopen, die man liet namelijk een mapje zien met alle wetgevingen en leeftijden erin. Klasse 1 is voor 12 jaar en ouder, klasse 2 voor 16 jaar en ouder en klasse 3 voor 18 jaar en ouder.

Laatst bewerkt:

rembo

Registered User
heb je ook iets van cakes geprobeerd?

ik zie alleen maar knal en dat shellkitje:toung:

rembo

zuen

Registered User
Ja ik heb 2 fonteinen gekocht van spaanse kwaliteit dus dat zal goede kwaliteit moeten zijn(hoop ik). die waren 5 euro per stuk en wegen flink veel.

RNBakker

Registered User
Ik had deze site gevonden en die site bevat een soort gelijk assortiment als de shop in salou. ze hebben wel iets meer zoals grotere mortieren enz.
http://www.pirotienda.com/tienda/default.php

Denk alleen niet dat veel toeristen in de buurt van deze winkel komen.
De shop is in Berguenda. Dit is in centraal noord spanje.

Berguenda1.jpg

Edit: Dit is eigenlijk best off topic

Laatst bewerkt:

zuen

Registered User
Edit: Dit is eigenlijk best off topic

ja dat snap ik ook wel maar ik bedoelde om even een overzicht te geven wat ze er allemaal hadden,IN SALOU, voor de mensen die willen weten wat er zoal te koop is. Dat de winkel van de site ergens anders was had ik ook wel door.

zuen

Registered User
Jippie ik ga dit jaar weer twee weken naar salou en raad is wat ik ga halen?(domme vraag:push:).

Ik had, zoals je op mijn foto's kon zien, afgelopen jaar trueno rocket's uit dat zaakje en die dingen gaven een stel dreunen dat was echt niet meer normaal. Die pijlkoppen waren van een kuntstof wat je gewoon kon inknijpen(heel zacht plastic), en waren zeer klein(gemiddelde nederlandse pijl) maar de knal houdt je echt niet voor mogelijk voor zo'n klein ding, ik ben er echt van onder de indruk.

Maarja, dit jaar ga ik natuurlijk voor maat large(dit waren de middelmaten). Ik denk dat ik dit keer nog wat meer haal dan vorig jaar en ik ga ook nog een groot sierblok kopen alleen weet ik nog niet welke. In ieder geval weet ik nu dat het vuurwerk uit spanje van hoge kwaliteit is. Je betaald er wat voor maar dan heb je ook wat.

Ik houd jullie tegen die tijd nog wel op de hoogte.

pyro023

Registered User
Jippie ik ga dit jaar weer twee weken naar salou en raad is wat ik ga halen?(domme vraag:push:).

Ik had, zoals je op mijn foto's kon zien, afgelopen jaar trueno rocket's uit dat zaakje en die dingen gaven een stel dreunen dat was echt niet meer normaal. Die pijlkoppen waren van een kuntstof wat je gewoon kon inknijpen(heel zacht plastic), en waren zeer klein(gemiddelde nederlandse pijl) maar de knal houdt je echt niet voor mogelijk voor zo'n klein ding, ik ben er echt van onder de indruk.

Maarja, dit jaar ga ik natuurlijk voor maat large(dit waren de middelmaten). Ik denk dat ik dit keer nog wat meer haal dan vorig jaar en ik ga ook nog een groot sierblok kopen alleen weet ik nog niet welke. In ieder geval weet ik nu dat het vuurwerk uit spanje van hoge kwaliteit is. Je betaald er wat voor maar dan heb je ook wat.

Ik houd jullie tegen die tijd nog wel op de hoogte.

Weet je misschien ook het aantal grammen sas in van die middegrote trueno rockets?
En waar was de knal ONGEVEER(ruwe schatting)mee te vergelijken?

mvg pyro023

zuen

Registered User
Nou ik weet niet precies waar ze mee te vergelijken zijn, maar deze kwamen hoger dan de devil lawinepijlen maar gaven op die hoogte een hardere dreun dan die devils dus dat zegt genoeg.

Hoeveel gram zou ik echt niet weten.

Pieterx

Registered User
ik ga morgen op weg naar salou :cool: ben zeker van plan een bezoekje te brengen aan deze vuurwerkwinkel :bigsmile:

remio

Registered User
ik hoor iedereen dat ze die kant op gaan, maar sommige zijn al maanden terug maar reacties krijgen we niet meer over wat er gevonden is of niet:blink:

boiler-j

Registered User
ik ben daar vorig jaar geweest op vakantie. toen had ik een fluitblokje gekocht en zilvere super vlinders en een traca die staken we bij de welbekende fonteinen af in salou , heb alleen hier geen foto's van :push:

winkel stelt niet zo heel veel voor hoor, kwa vuurwerk dan he, maar ik was daar niet voor vuurwerk, maar het was wel mooi meegenomen!!!

echter vond ik het wel prijzig ik betaalde voor die vlinders 15 euro per 6 dat is toch een beetje aan de dure kant vind ik..

Gr... :toung:

vuurwerkman19

Registered User
Ik vertrek op 4 augustus naar Salou en zit in hotel Europa park, kan iemand mij vertellen waar de vuurwerk winkel ongeveer zit? zal er wat foto's maken als ik hem kan vinden is misschien wel leuk.

alvast bedankt!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Ik vertrek op 4 augustus naar Salou en zit in hotel Europa park, kan iemand mij vertellen waar de vuurwerk winkel ongeveer zit? zal er wat foto's maken als ik hem kan vinden is misschien wel leuk.

alvast bedankt!

Op pagina 1 staat een foto van de straatnaam, ik denk dat je er dan wel uit moet komen.

vuurwerkman19

Registered User
Sorry sorry sorry Vonk, ik werd een beetje over enthousiast:p weet iemand die dit jaar naar salou is geweest of ze de mortierkitjes nog verkopen? lijkt me wel leuk om er een paar mee te nemen...

Bovenaan